دانشگر: از پیروزی مقابل فجرسپاسی خوشحال نیستیم/ مجریان تلویزیونی برای سربازی یزدانی و مردامند نمک نریزند | آوای استقلال
6

دانشگر: از پیروزی مقابل فجرسپاسی خوشحال نیستیم/ مجریان تلویزیونی برای سربازی یزدانی و مردامند نمک نریزند

  • کد خبر : 21037
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
دانشگر: از پیروزی مقابل فجرسپاسی خوشحال نیستیم/ مجریان تلویزیونی برای سربازی یزدانی و مردامند نمک نریزند
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مجری‌های تلویزونی هم خیلی حرف می‌زنند و نمک می ریزند از آنها خواهش چنین کاری نکنند.

به گزارش آوای استقلال، محمد دانشگر بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل فجرشهید سپاسی در جمع خبرنگاران در مورد غیبت دو بازیکن استقلال بخاطر خدمت سربازی اظهار داشت: از نظر من برد خوبی بود. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم اما خودمان اصلا خوشحال نیستیم زیرا دو بازیکن خوب ‌مان بدجوری باهاشون برخورد می‌شود. انگار سیاوش یزدانی و حسین مردامند نمی‌خواهند اصلا به خدمت سربازی بروند. چرا این دو نفر سربازی می روند اما فرق دو سه ماه نمی‌دانم چیست؟!

وی افزود: برخی رسانه‌های ورزشی از دیروز ۲ هزار مطلب برای این بازیکنان زده‌اند. روحیه هواداران و بازیکنان را به بازی گرفته‌اند. من خودم در فجر شهید سپاسی سرباز بوده‌ام. بحث این نیست که مرادمند و یزدانی به سربازی نروند آنها به خدمت سربازی می‌روند. ولی با دو سه ماه دیرتر رفتن هیچ اتفاقی نمی‌افتد. تازه سیاوش یزدانی بازیکن ملی پوش مان است. سه چهار ماه دیگر تیم ملی به جام جهانی می‌رود او اکنون ۲۹-۳۰ سال شان است.این همه تلاش کرده برای بازی‌های جام جهانی، این پسر از نظر روحی خراب می‌شود. این کار را با تیم ما نکنند. آنها دو بازیکن خیلی خوب مان هستند. ما بردیم اما زیاد خوشحال نیستم حال و روزشان را می‌بینم خیلی نگرانم با تاخیر دو سه ماهه هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

دانشگر در مورد اینکه با جدایی آنها مسئولیت خودش در تیم زیاد می‌شود، عنوان کرد: بحث مسئولیت من نیست دوست داریم همه کنار هم باشیم. خواهش می‌کنم این قدر دامن نزنید و بزرگش نکنید. چیز خاصی نیست. بازیکنی که باید برود برای تمرینات جام جهانی باید در لیگ یک یا تیم دیگری برود و آینده‌اش به خطر می‌افتد. مجری‌های تلویزیونی هم خیلی حرف می‌زنند و نمک می ریزند از آنها خواهش چنین کاری نکنند. چون این بازیکنان خیلی زحمت کشیده‌اند تا به اینجا رسیده‌اند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21037

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.