خوش خدمتی سرخها به تیم های غیر ایرانی! | آوای استقلال
0

خوش خدمتی سرخها به تیم های غیر ایرانی!

  • کد خبر : 2576
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
خوش خدمتی سرخها به تیم های غیر ایرانی!
شکست پرسپولیس برابر الوحده باعث شد تیم اماراتی ۱۰ امتیازی شود و یکی از شانس های صعود به مرحله بعد لقب بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ امروز دوشنبه در ورزشگاه جواهر لعل نهرو شهر گوا هند به مصاف تیم الوحده امارات رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم اماراتی به پایان رسید. «تویز ماتائو» در دقیقه ۵ برای این تیم گل زد.

پرسپولیس در حالی این دیدار با واگذار کرد که با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و در صورت کسب پیروزی در این دیدار علاوه بر این که صعودش به مرحله بعد را قطعی می کرد، اجازه کسب امتیاز از تیم الوحده را هم می گرفت و این تیم ۷ امتیازی باقی می ماند.

اما شکست پرسپولیس باعث شد الوحده ۱۰ امتیازی شود و از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار شود. هر چند پرسپولیس به واسطه داشتن دو امتیاز بیشتر از الوحده شانس اول صعود از گروه پنجم است اما در صورت شکست سرخپوشان در بازی آخر و پیروزی الوحده برابر گوا، این تیم امارات خواهد بود که به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله می شود.

با این حال حتی اگر الوحده دیدار با گوا را ببرد و پرسپولیس هم با پیروزی برابر الریان ۱۵ امتیازی شود و صعود کند، تیم اماراتی در بین تیم های دوم که شانس صعود خواهند داشت(سه تیم برتر دوم گروه ها) از موقعیت بهتری برخوردار خواهد شد.

شکست پرسپولیس شانس سه نماینده دیگر ایران یعنی استقلال، تراکتور و فولاد برای صعود را سخت تر کرد چرا که امتیازات این سه تیم به گونه ای است که برای دوم شدن حالا باید دیدارهای باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2576

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.