حق پخش تلویزیونی استقلال در جیب صدا و سیما! | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
0
مطالبه جدی هواداران از رئیس جدید رسانه ملی؛

حق پخش تلویزیونی استقلال در جیب صدا و سیما!

  • کد خبر : 14337
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
حق پخش تلویزیونی استقلال در جیب صدا و سیما!
نمی‌دانیم چرا در سالهای مختلف هیج مدیرعاملی برای گرفتن حق پخش تلویزیونی اقدامی جدی انجام نداده است.

به گزارش آوای استقلال،نمی‌دانیم چرا سازمان عریض و طویل صدا و سیما که بابت هر ثانیه تبلیغ در ساعت اوج بیننده مبلغ ۳۵ میلیون دریافت می‌کند حاضر نیست بابت ۹۰ دقیقه های فوتبال که بیشترین مخاطب را می‌کشاند پای تلویزیون حق تیم ها را پرداخت کند ؟صدا و سیما بابت هر ۹۰ دقیقه  صد و هشتاد و نه میلیارد تومان بابت آگهی ها دریافت میکند.کدام برنامه این سود سرشار را به جیب صدا و سیما می‌ریزد؟

آیا هنگام پخش سریالهای بی کیفیتش می‌تواند حتی نیمی از این مبلغ را دریافت کند؟ چرا مدیرعاملان تیمها یک بار برای همیشه به این حق خوری ها پایان نمی‌دهند و همه متحد و یک کلام خواهان پرداخت حق باشگاهشان نمی‌شوند؟

سهم استقلال و پرسپولیس از ۱۶ بازی خانگی نیمی از سه تیلیارد و بیست و چهار میلیارد هم که باشد باز عددی است که نمیتوان از ان گذشت.یک و نیم تیلیارد و دوازده میلیارد تومان در یک فصل و تنها به ازای بازیهای خانگی  می‌توانست، در این سالهای اخیر مشکلات زیادی را برای استقلال حل کند، پرسپولیس هم که همواره حمایت همه جانبه دولت را داشته بویژه دولت روحانی را!
این‌ همه جریمه دیرکرد پرداخت ها،این همه پرونده ای که به فیفا رفت و در cas بازنده شد ، این همه بازیکن که به خاطر عدم پرداخت مطالباتشان ساز جدایی زدند…تنها با دریافت حق باشگاها از جانب صدا و سیما می‌توانست اتفاق نیفتد!
اما صدا و سیما زیر بار پرداخت حق باشگاهها نمی‌رود و باشگاها هم سکوت کرده اند حال انکه هر کدامشان توانایی این را دارند صدا و سیما را تحت فشار بگذارند. می‌توانند بازی‌هایشان را خودشان پخش کنند اما معلوم نیست پشت پرده چه ملاحظاتی است که هیچ مدیری دنبال احقاق حق نیست!
بدتر از همه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش که باید نقش بزرگتر را ایفا کنند و باشگاها را به این مهم تشویق کنند اما ِآنها هم دست روی دست گذاشته و اجازه می‌دهند صدا و سیمایی ها حقشان را بخورند.
شاید اگر حق باشگاهها از پخش بازیهایشان پرداخت شود و پول های مفت کمتری به جیب صدا و سیما سرازیر شود دیگر شاهد حضور هر شخصی با هر کیفیتی از کار در این سازمان نباشیم.
شاید مجری ها و گزارشگرها مجبور می‌شوند از فیلتر ریزتری عبور کنند و دیگر شاهد لیدر باشگاهها در صدا و سیما و ترفهای نسنجیده و مجریان سبک گو و اجرای سخیف نباشیم!
اما این پول هنگفت، این پولی که بدون زحمت هر هفته به حساب صدا و سیما واریز می‌شود دست هر مدیری را در هر بخشی باز گذاشته تا هر چقدر که میخواهند از بین اقوام ، آشنایان و توصیه شدگان انتخاب کنند و روانه صدا و سیما و حق دیگران را ریخت و پاش کنند!
آقای جبلی شما ریاست سازمانی را بر عهده گرفته اید که بدنام ترین سازمان به لحاظ کیفیت کار و نادیده گرفتن سلیقه مردم است.
شما را ارجاع می‌دهیم به نگاههای رنگی و جانبدارانه مجریان برنامه های مختلف و گویندگان خبری حتی گویندگان بخش سیاسی و عصبانی کردن میلیونها هوادار!
آقای جبلی شما رئیس سازمانی شده اید که حق الناس بزرگی را بر ضمه دارد.شما بر جایی ریاست می‌کنید که اگر بخواهید آخرتتان را حفظ کنید باید چشمتان را روی حساب پر و پیمان سازمان ببندید!
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14337

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها