حجازی:استقلال با این سبک در لیگ هم مدعی خواهد بود | آوای استقلال
5
مجیدی به خوبی تاثیرگذار بوده است

حجازی:استقلال با این سبک در لیگ هم مدعی خواهد بود

  • کد خبر : 2894
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
حجازی:استقلال با این سبک در لیگ هم مدعی خواهد بود
پیشکسوت استقلال می گوید آبی ها پتانسیل صعود از گروه خود را دارا می باشند.

پیشکسوت استقلال می گوید آبی ها پتانسیل صعود از گروه خود را دارا می باشند.

 آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال معتقد است آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته اند و می توانند یکی از تیمهای صعود کننده به مرحله بعدی باشند

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفت. آنها رفت و برگشت هم مقابل الدحیل عملکرد خوبی داشتند اما به هر حال استقلال باید در بازی پایانی خودش در این مسابقات با تمرکز بیشتری ظاهر شود تا بتواند تیم صعودکننده از این مسابقات باشد.

* عملکرد مجیدی رضایتبخش بوده است؟

مجیدی نشان داد مربی باتجربه‌ای شده است. شما دیدید که در بازی برگشت مقابل الدحیل عملکرد استقلال فوق‌العاده بود و اگر کمی شانس با این تیم یار بود آنها برنده از زمین خارج می‌شدند که این نشان می‌دهد مجیدی در مربیگری پیشرفت قابل توجهی داشته است. امیدوارم مجیدی همین روند را ادامه دهد.

* خیلی‌ها به عملکرد خط دفاع استقلال ایراد می‌گیرند.

آنهایی که ایراد می‌گیرند، حرفشان درست است. استقلال در فاز دفاعی مشکلات زیادی دارد به طوری که بازیکنان یا به طور کلی یارگیری نمی‌کنند و یا در یارگیری سختگیری نمی‌کنند. شما دیدید که در اکثر بازیهایی که استقلال گل خورده روی ضربات ایستگاهی بوده است یعنی اینکه بازیکنان حریف بدون دردسر ضربات خودشان را به ثمر می‌رسانند. امیدوارم کادر فنی فکری به حال این موضوع کند.

* عملکرد قائدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قائدی از نظر حرفه‌ای پیشرفت قابل توجهی داشته است. او بسیار با تمرکز بالا در بازیها ظاهر می‌شود و در هر بازی یا گل و یا پاس گل می‌دهد. قائدی با این روند به زودی لژیونر خواهد شد.

* با این روندی که استقلال در پیش گرفته شرایطش در لیگ چطور خواهد بود؟

فعلا باید استقلال تمام تمرکزش را برای صعود از لیگ قهرمانان آسیا بگذارد. اگر آنها بتوانند از گروه‌شان صعود کنند با روحیه بهتری در رقابت‌های لیگ برتر ظاهر خواهند شد. استقلال با این روند بازیهای خوبش می‌تواند در لیگ برتر هم مدعی باشد.

* استقلال توانسته در خط حمله گل‌های زیادی را به ثمر برساند؟

 

سه مهاجم استقلال در خط حمله یعنی ارسلان، قائدی و شیخ عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. آنها در هر بازی موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کنند همچنین آنها به یک هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر رسیده‌اند و همین باعث شده است که این تیم در فاز حمله شرایط خوبی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2894

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.