تیم ملی ایران جای امثال کنعانی‌زادگان نیست! | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2
علت سکوت کمیته اخلاق بابت دعوت بازیکن بی‌اخلاق به تیم ملی چیست؟!

تیم ملی ایران جای امثال کنعانی‌زادگان نیست!

  • کد خبر : 13797
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
تیم ملی ایران جای امثال کنعانی‌زادگان نیست!
روزگاری تیم ملی جای با اخلاق ها بود، جای بامعرفتها و مودب ها،جای سر به زیرها و محجوب ها.

به گزارش آوای استقلال، هر که مربی تیم ملی می‌شد فرقی نداشت لات ها و بزن بهادرها جایی در تیم ملی نداشتند. شاید ذاتا خوی جنجالی و دعوایی داشتند اما خود سانسوری می‌کردند،اخلاق های زشت خودشان را حذف می‌کردند لااقل در جمع!
نشان می‌دادند بااخلاق و فروتنند ، مردمدار و فهمیمند،سر به زیر و محجوبند.

شاید کسی گوش آنها را می‌پیچاند شاید قانون نانوشته ای بود برای دعوت به تیم ملی که بی ادب ها را خط می‌زد! شاید هم چون نسل قدیم تربیت پدرانه( که بچه نباید در حضور بزرگتر صدایش را بالا ببرد و بی ادبی کند )را در تیم ملی هم اجرا می‌کردند.نمی‌دانم هر چه بود بی اخلاقی جایی در تیم ملی نداشت .کسی که مرتکب اشتباهی می‌شد اول از حضور در تیم ملی محروم می‌شد حالا اما ورق کاملا برگشته!

برخلاف سنوات گذشته، البته نه خیلی هم گذشته و دور، بازیکن بی ادب و هتاکی که به خاطر زیر پا گذاشتن اصلی ترین اصول اخلاقی از سوی کمیته انضباطی محروم شده بود پیش از شروع مسابقات لیگ ،مورد عنایت و عفو پدرانه که نه ، بی شرمانه قرار می‌گرد!!

با توجیه این که بازی‌های تیم ملی در پیش است و به خاطر تیم ملی به این پسر بی تربیت فوتبال بخشش خورده نه به خاطر پرسپولیس!با این نگاههای رنگی، با این تبعیض های آشکار با این بخشش های ناآگاهانه اگر فردا روزی تیم ملی به جای منصور پورحیدری و حجازی ها به جای دایی ها و استیلی ها به جای عبدالعلی چنگیز و مرفاوی ها به جای پنجعلی و باوی ها شد جای لات های چاله میدانی، جای تتلوها و ساسی مانکن ها ،جای قمه کشها و نفس کش طلبها تعحب نکنید و دنبال مقصر هم نگردید .مقصر همین کمیته اخلاق است و بس!

آقایان یادشان رفته مجاهد خذیراوی را به خاطر یک مهمانی که علنی هم نبود چطور از صحنه فوتبال محو کردند اما به حرمت شکنی علنی کنعانی زادگان تیم ملی را کادو می‌دهند!

یادشان رفته مهدی رحمتی را به خاطر عکس گرفتن با یک هوادار خانم مقیم خارج چطور محروم کردند! حالا کی قانون کشور عوض شده که ما بی اطلاعیم؟کی پاداش بی اخلاقی و هتک حرمت، شده بخشش برای حضور در تیم ملی؟چه کسی به این سنت شکنی ها ،به این قانون شکنی ها ،به این باب کردن بی اخلاقی ها باید رسیدگی کند؟چه کسی پاسخگو خواهد بود اگر فردا روزی سبک صحبت کردن نوجوانان به تقلید از بی ادبی کنعانی زادگان تغییر کرد؟

آقایان که ورود خانم ها به استادیوم را به خاطر فحاشی تماشگران ممنوع کرده اند حالا که به بازیکنان فحاش، تیم ملی را هدیه می‌دهند پس به فحاشی مشروعیت داده اند و دیگر ممنوعیتی برای ورود خانم ها نباید باشد!

نمی‌دانم وزیر ورزش به این هنجارشکنی های کمیته اخلاق و انضباطی باید ورود کند یا باید به فراکسیون ورزش در مجلس دادخواست بدهیم شاید هم به فراکسیون خانواده در مجلس شاید آنها بتوانند مانع از فروپاشی اخلاق در ورزش شوند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=13797

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها