تلاش مجیدی برای لو نرفتن ترکیب تیمش | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
2
بایکوت خبری تمرینات استقلال؛

تلاش مجیدی برای لو نرفتن ترکیب تیمش

  • کد خبر : 14806
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
تلاش مجیدی برای لو نرفتن ترکیب تیمش
سرمربی استقلال تمرینات تیمش را از چشم رسانه‌ها دور کرد!

به گزارش آوای استقلال،همزمان با شروع تمرینات تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آرارات تهران، هیچ فیلم و تصویری از تمرینات آبی‌پوشان منتشر نشده است تا مشخص شود فرهاد مجیدی قصد دارد اطلاعات تیمش را در آستانه بازی با هوادار از دید رقیب پنهان نگه دارد.

با این حال برای هواداران استقلال این پرسش به وجود آمده که سرمربی آبی‌پوشان پایتخت با وجود اینکه تاکنون در پروسه جذب مهاجم خارجی موفق نبوده از چه نفراتی برای حضور در ترکیب خود استفاده خواهد کرد؟

گویا علت اخذ چنین تصمیمی برای برگزاری تمرین در سکوت کامل خبری هم به واسطه تداوم همین فضاست؛ از این رو گفته می‌شود وی به تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم تاکید کرده به هیچ عنوان نباید مسائل داخلی تیم به بیرون درز پیدا کند، چنانچه این اتفاق رخ دهد و اطلاعاتی تیم بیرون بیاید فرد خاطی با جریمه سختی رو به رو خواهد شد!

با این وجود پیش‌بینی می‌شود مجیدی در دیدار با هوادار از بازیکنانی که در ترکیب ثابت استقلال برابر الهلال حضور داشتند، استفاده کند، البته با این تفاوت که ممکن است برخی بازیکنان از جمله وریا غفوری و عارف آقاسی در پلن جدید او حضور نداشته باشند.

با این تفاسیر مجیدی و دستیارانش می‌دانند که موفقیت و کسب امتیاز کامل در بازی اول می‌تواند بار روانی حاکم بر تیم را به شکل قابل قبولی کم کند؛ به همین علت آن‌ها تمام توان خود را به کار گرفتند تا در ملاقات با شاگردان عنایتی تیم برتر میدان لقب گیرند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14806

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها