تقویت تفکر قهرمانی در استقلال بسیار مهم است | آوای استقلال
4
هادی طباطبایی در گفت و گو با آوای استقلال

تقویت تفکر قهرمانی در استقلال بسیار مهم است

  • کد خبر : 20556
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
تقویت تفکر قهرمانی در استقلال بسیار مهم است

هادی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال درخصوص دیدار استقلال مقابل هوادار اظهار داشت: در هر صورت دیدار با هوادار دیدار سختی بود چون به خاطر کرونا شرایط بچه ها از آمادگی به دور بودند اما خوشبختانه مشخص بود که از لحاظ روحی و روانی تمرینات خوبی با بچه ها شده و […]

هادی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال درخصوص دیدار استقلال مقابل هوادار اظهار داشت: در هر صورت دیدار با هوادار دیدار سختی بود چون به خاطر کرونا شرایط بچه ها از آمادگی به دور بودند اما خوشبختانه مشخص بود که از لحاظ روحی و روانی تمرینات خوبی با بچه ها شده و آنها می توانند در حین مسابقه نتیجه و شرایط را برگردانند که در نهایت این اتفاق افتاد و ۳ امتیاز این دیدار برای استقلال به دست آمد که مهم نیز همین امر بود.
وی درباره دیدار مقابل پیکان از رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: قدرت تیمی استقلالی ها بالاتر از پیکان است و امیدوارم بتوانیم با برد در این مرحله به مرحله بعدی رقابت‌ها برسیم.
طباطبایی درباره این که می‌گویند این جام، جام شگفتی هاست گفت: شگفتی ها برای زمانی است که با تیم‌های لیگ دسته اول یا پایین‌تر بازی داشته باشید اما پیکان تیم لیگ برتری محسوب شده و نمی‌توان به این بازی با این دید نگاه کرد ضمن اینکه تیم های لیگ برتری تجربه بالاتری نسبت به تیم‌های دیگر دارند و می‌توانند دردسرساز شوند.
پیشکسوت استقلال درباره اینکه اگر استفاد این مرحله را با پیروزی پشت سر بگذارد به احتمال زیاد می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند گفت: با توجه به تیم‌هایی که از دور رقابت‌ها حذف شدند فقط پرسپولیس باقی مانده اما باید ببینیم که قرعه کشی به چه سمت و سویی خواهد رفت.
وی درباره اینکه به نظر می‌رسد امسال دیگر بهانه ای برای قهرمان نشدن استقلال وجود ندارد تاکید کرد: تیم از اول سال در حالی کار را شروع کرد که فقط به فکر قهرمانی بود و همه انتظار قهرمانی از این تیم دارند و همه به این موضوع واقف هستند اما برای قهرمانی باید تلاش کرد و امیدواریم که این اتفاق بیفتد.
طباطبایی یادآور شد: استقلال در نتیجه گیری خوب عمل کرده اما مباحث فنی و برخی ایرادات هنوز وجود دارد که بعدا هم می توان در این خصوص صحبت کرد ولی در نهایت تیمی قهرمان می شود که نتایج بهتری گرفته باشد و در این امر نتیجه گیری از هر چیز دیگری مهم تر است. در این بین استقلال قدم های بزرگی را برای موفقیت برداشته و امیدوارم این روند برای این تیم تا قهرمانی ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20556

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.