تعلل استقلال در پرداخت مطالبات سازمان لیگ | آوای استقلال
3
سهم تبلیغات محیطی ۳ بازی پرداخت نشده!

تعلل استقلال در پرداخت مطالبات سازمان لیگ

  • کد خبر : 18921
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
تعلل استقلال در پرداخت مطالبات سازمان لیگ
باشگاه استقلال از بازی مقابل سپاهان و پس از آن در بازی‌های نود ارومیه و فولاد که بازی‌های خانگی استقلال است و تبلیغات محیطی این دیدارها را در اختیار داشته است، نتوانسته است سهم سازمان لیگ را پرداخت کند.

به گزارش آوای استقلال،ماه گذشته در جلسه‌ای که با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونان او در محل سازمان لیگ برگزار شد، در نهایت مقرر شد که تبلیغات محیطی توسط باشگاه استقلال انجام شود.
طبق قرارداد منعقد شده میان مدیران استقلال و سازمان لیگ، باشگاه استقلال در مجموع بازی‌های باقی مانده خانگی خود(غیر از داربی پایتخت که باشگاه استقلال اعلام کرد سهم سازمان لیگ پرداخت شده است) باید مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کند. هم‌چنین برای هر بازی حدود ۵ و نیم میلیارد تومان درآمد خالص برای باشگاه استقلال در زمینه تبلیغات محیطی وجود خواهد داشت که مجموع این اعداد و ارقام محاسبه شده، با اعداد ذکر شده توسط سعید فتاحی متفاوت است.

یکی از لازمه‌های مهم درجزییات این قرارداد، پرداخت سهم سازمان لیگ پس از برگزاری تبلیغات محیطی در هر بازی خانگی توسط استقلال است که سازمان لیگ تاکید قابل توجهی روی این مساله داشته است.

با این وجود، طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، باشگاه استقلال از بازی مقابل سپاهان و پس از آن در بازی‌های نود ارومیه و فولاد که بازی‌های خانگی استقلال است و تبلیغات محیطی این دیدارها را در اختیار داشته است، سهم سازمان لیگ را پرداخت نکرده است.

این مساله موجب گلایه و اعتراض سازمان لیگ به ناهماهنگی باشگاه استقلال در پرداخت نکردن سهم‌ها شده است. البته هم‌چنان مشخص نیست تصمیم سازمان لیگ نسبت به این اتفاق چه خواهد بود اما اگر قرار باشد این روند ادامه‌دار باشد، شاید سازمان لیگ بخواهد تغییراتی را نسبت به قرارداد خود با باشگاه استقلال اعمال کند یا به طور کلی قید قرارداد خود را به باشگاه استقلال بزند.

البته هم‌چنان مشخص نیست باشگاه استقلال طی چه فرایندی نتوانسته سهم سازمان لیگ را پرداخت کند اما طی قراردادی که باشگاه استقلال با کارگزار خود انعقاد کرده است، مساله تبلیغات محیطی یکی از بندهای مهم قرارداد دو طرف است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18921

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.