تشکیل دوباره زوج هجومی خطرناک استقلال | آوای استقلال
4

تشکیل دوباره زوج هجومی خطرناک استقلال

  • کد خبر : 1410
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰:۳۷
تشکیل دوباره زوج هجومی خطرناک استقلال
با ورود شیخ دیاباته به ترکیب استقلال زوج خطرناک این تیم در خط حمله دوباره شکل گرفت

یکی از تغییراتی که فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال برای بازی با الشرطه عراق نسبت به مسابقه با الاهلی عربستان ایجاد کرده، در خط حمله است. جایی که ارسلان مطهری از روی نیمکت کار را شروع خواهد کرد تا شیخ دیاباته زوج مهدی قایدی در خط حمله باشد.

استقلال در دو فصل گذشته با توجه به حضور مطهری، قایدی و دیاباته درخط حمله، همواره یکی از قدرتمندترین بوده اما معمولا کادرفنی مجبور شده از بین این ۳ بازیکنی یکی را بیرون بنشاند.حالا امشب هم با توجه به شرایط مسابقه شانس فیکس بازی کردن به قایدی و دیاباته رسیده است.

نکته قابل توجه درباره قایدی و دیاباته این است که آنها فصل پیش هماهنگی فوق العاده ای با هم داشتند. اگرچه مطهری نیز گل های حساسی برای استقلال زده و در بازی با الاهلی نیز با دو پاس گل زیبا توانایی های فنی اش را به رخ کشید، اما حالا کادرفنی تصمیم گرفته بار دیگر از زوج خطرناک دیاباته و قایدی استفاده کند و احتمالا شاهد حضور مطهری در زمین در نیمه دوم خواهیم بود.

باید دید تفکرات مجیدی برای خط حمله تیمش مقابل نماینده عراق چگونه جواب خواهد داد و زوج خط حمله این بازی که هردو مقابل الاهلی پایشان به گل باز شد، بازهم می توانند دروازه حریف را باز کنند یا خیر.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1410

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.