تجمع هواداران پرسپولیس، مظلومیت استقلال را ثابت کرد/ تقلید همیشگی با منطق‌های عجیب | آوای استقلال
4

تجمع هواداران پرسپولیس، مظلومیت استقلال را ثابت کرد/ تقلید همیشگی با منطق‌های عجیب

  • کد خبر : 20298
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
تجمع هواداران پرسپولیس، مظلومیت استقلال را ثابت کرد/ تقلید همیشگی با منطق‌های عجیب
تجمعات هواداران پرسپولیس به خوبی مظلومیت استقلال را ثابت کرده است.

به گزارش آوای استقلال، تجمع اخیر هواداران پرسپولیس مقابل مجلس شورای اسلامی، باشگاه و وزارت ورزش و جوانان تنها یک نکته دارد، نگرانی از قهرمانی احتمالی استقلال و بازگشت پرسپولیس به تنظیمات کارخانه! پنج سال کسی صدای هواداران استقلال را نشنید یا اگر شنید خودش را به نشنیدن زد. هوادارانی که به خاطر نگاه رنگی و کینه‌ای وزارت قبلی روزهای تلخی را سپری کردند ولی همیشه پای تیم‌شان ایستادند، چون می‌دانستند رقابت تیم‌شان با سوگولی وزارت منصفانه نیست.

لازم نیست بگوییم چه جنایت‌هایی در این چند سال در باشگاه استقلال رخ داد، اما همین که دوره مدیریت‌شان در وزارت ورزش تمام شد آرامش به این باشگاه بازگشت. استقلال با دو ستاره قهرمانی همیشه جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و آسیا بوده است. نایب‌ قهرمانی‌های این تیم در جام آزادگان و لیگ برتر و جام حذفی و دو بار رسیدن به فینال باشگاه‌های آسیا گواه حرف‌های‌مان خواهد بود، بنابراین طرفداری بدون منطق نمی‌کنیم، اما پرسپولیس یا در رده‌های میانی بوده یا برای نیفتادن تلاش کرده است.

تجمع هواداران پرسپولیس برای تقلید از هواداران استقلال است، آنها درون خودشان می‌دانستند چقدر از تیم‌شان حمایت می‌شد. امروز برای اینکه عقب نمانند تا پرسپولیس به تنظیمات کارخانه بازنگردد، از روی دست استقلال تقلید کردند. از ساختن بنرها تا اظهارنظرهای عجیب. این تعداد مدعی هستند پول استراماچونی پرداخت شده است، در صورتی که گزارشگر پرسپولیسی که در میان تجمع کنندگان حضور داشت تأکید می‌کرد هنوز حکم استراماچونی نیامده است. صحبت از حمایت حمید سجادی، وزیر ورزش از استقلال کردند، معنایش این است که ۵ سال قهرمانی تیم‌شان به خاطر اتهاماتی که به درستی به پرسپولیس و مسعود سلطانی‌فر زده شد، درست بوده است. تجمع هواداران پرسپولیس به طور حتم مظلومیت استقلال را ثابت کرد، با این تفاوت که با تقلید از روی دست استقلال صورت گرفت. باشگاه استقلال باید مراقب هوچی‌گری‌ها باشد و بی تفاوت از یکسری مسائل نگذرد، همان کاری که در باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد و با بیانیه‌های مختلف سعی در پوشاندن فضا به سود خودشان می‌کردند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20298

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.