تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد | آوای استقلال
تاریخ : سه شنبه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۲ 23 جماد أول 1445 Tuesday, 5 December , 2023
1

تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد

  • کد خبر : 14978
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
تبلیغات محیطی حق ماست، ترند اول توییتر فارسی شد
در حالی که دعوای تبلیغات محیطی میان باشگاه ها و سازمان لیگ بالا گرفته، فوتبال دوستان به صف حامیان باشگاه ها پیوسته اند.

به گزارش آوای استقلال، در پی اقدام مدیرعامل باشگاه استقلال که خواهان حق تبلیغات محیطی این باشگاه شد چند باشگاه ایرانی دیگر نیز دست به کار شدند تا در فصل جدید خودشان تبلیغات را به دست بگیرند. با وجود مخالفت های اولیه سازمان لیگ، باشگاه‌ها در حال پیوستن به طرح پیشنهادی سردار مصطفی آجورلو هستند. در این میان فوتبالدوستان هم اغلب از باشگاه ها حمایت می کنند. شب گذشته در توییتر، تبلیغات محیطی حق ماست، تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شد تا این گونه به نظر بیاید که کاربران توییتر فارسی نیز خواهان انتقال این حق از سازمان لیگ به باشگاه ها هستند.

شب گذشته ابتدا ترند تبلیغات محیطی در جمع ۱۰ برند برتر توییتر فارسی قرار گرفت اما در ادامه و در ۲ ساعت منتهی به پایان جمعه شب، تبلیغات محیطی حق ماست با اختلافی فاحش ترند اول توییتر فارسی شد.

استقلال، سپاهان و پیکان سه باشگاهی هستند که به صورت علنی اعلام کرده‌اند می‌خواهند در فصل جدید خودشان تبلیغات محیطی بازی های خانگی را برعهده بگیرند. به نظر می رسد پرسپولیس و تراکتور و برخی باشگاه‌های پرطرفدار دیگر نیز در حال پیوستن به این توافق تازه باشگاه ها هستند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14978

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.