به پوشالی ها حس پیروزی ندهید! | آوای استقلال
2

به پوشالی ها حس پیروزی ندهید!

  • کد خبر : 21023
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
به پوشالی ها حس پیروزی ندهید!
ماجرای سربازی بازیکنان استقلال یک موضوع کاملا مشخص بود که بر اساس قانون باید اجرا می‌شد که شد!

به گزارش آوای استقلال، اینکه عده‌ای خواستتد نپذیرند و عده ای که به شدت از رقابت با استقلال بدون حمایت های وزیر و نیردهای امداد غیبی، می ترسند شبانه روز تلاش کردند، زیرآب زنی کنند و از رفتن به خدمت سربازی بازیکنان استقلال ذوق مرگ شدند، فقط گویای یک نکته بود اجرای قانون برای همه یکسان نیست که اگر بود استقلالی ها هم مثل رقیب پوشالی می‌توانستند کارت پایان خدمت جعلی بگیرند، هم با علم به دور زدن قانون توسط بازیکنانشان به دنبال اجرای قانونی بودند که در خصوص خودشان نادیده گرفته شده بود و حکم بازیکنان استقلال جهت اعزام به سربازی فریاد قانون شکنی رقیب بود!

در دولت روحانی که تمام شرایط را برای قهرمانی سوگلی فراهم می‌کرد مشکل سربازی بازیکنان این تیم را هم با جعل بر طرف کرد اما قرار نیست اتفاقات دولت روحانی پس از رفتنش نیز ادامه داشته باشد.

رفتن به خدمت سربازی یک وظیفه قانونی است که بازیکنان استقلال هم به آن تن می‌دهند اما دو نکته مهم در این ماجرا نباید فراموش شود:
نخست آنکه استقلالی ها بر اساس قانون مشمول خدمت سربازی بودند و باید سر موعد مقرر خودشان را معرفی می‌کردند تا نام استقلال آلوده به جعل و فساد و تبانی و ترس نشود مثل رقیب پوشالی که با این خصائص پرورش یافته است.

استقلال در همیشه تاریخ پر افتخار و عزتش طابع قانون بوده و این بار نیز در برابر قانون سر تعظیم فرو می آورد اما این توقع را دارد به پدیده شوم سوگل پروری دولت ها پایان داده شود و بر خلاف دولت روحانی قانون برای همه یکسان باشد لذا ستاد کل نیروهای مسلح به ماحرای جعل کارت پایان خدمت بازیکن پرسپولیس و مشمول خدمت بودن چند بازیکن این تیم هم ورود کرده و طبق قانون برخورد نماید.

مخاطب دومین نکته هواداران، خبرنگاران و رسانه های استقلالی هستند که بی جهت از الفاظ شکست خوردیم و پرونده را باختیم استفاده نکنند و به رقیب پوشالی حس برنده شدن ندهند.
بازیکنان استقلال بر اساس قانون مشمول خدمت هستند نه بر اساس هشتگ هوجیگران فضای مجازی و خبرگزاری بر جا مانده از دولت روحانی که دبیران و سردبیرانش همچنان همان همفکران دولت روحانی و سلطانیفر هستند.

بی جهت حس برنده شدن و قدرتمند بودن به آدم های ضعیف، ترسو ندهید آنها به اندازه کافی از استقلال ترس دارند گرفته اند، بگذارید لذت خوب شدن دل پیچه شان را ببرند با توهم قدرتمند بودن دچار بیماری دیگری نکنید آنها!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21023

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.