برومند:درِ این لیــــــــگ را ۵ سال ببندند! | آوای استقلال
4
نتوانستند رشید و حسینی را مدیریت کنند

برومند:درِ این لیــــــــگ را ۵ سال ببندند!

  • کد خبر : 19970
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
برومند:درِ این لیــــــــگ را ۵ سال ببندند!
این روزها منتقدان انگشت انتقاد به طرف تیم استقلال نشانه رفته‌اند که با وجود صدرنشینی خوب بازی نمی‌کند، اما کارشناسانی مثل پرویز برومند معتقد هستند که این شیوه بازی کردن فقط خاص تیم استقلال نیست و لیگ برتر ضعیف شده است.

به گزارش آوای استقلال، تعویق دو بازی استقلال در جام حذفی و لیگ برتر و همچنین انتقاداتی که به نحوه بازی کردن استقلال می‌شود بهانه‌ای شد تا با برومند هم‌کلام شویم، گلر سابق استقلال حرف‌های جالبی در این زمینه برای گفتن داشت.

با اینکه استقلال صدرنشین است اما خوب بازی نمی‌کند، به همین دلیل این روزها مورد انتقاد قرار می‌گیرد، انتقادات وارده به استقلال را منصفانه می‌دانید؟
این فقط استقلال نیست که خوب بازی نمی‌کند بلکه تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر بازی چشمگیری ندارند و این مسأله برمی‌گردد به اینکه ما نسبت به آکادمی‌های فوتبال کاملاً بی‌خیال هستیم.
پس معتقدید که نسل جدید به قدرت نسل شما نیستند؟
اصلاً قابل قیاس نیستند.
اما آن زمان که شما با توپ پلاستیکی در زمین‌های خاکی بازی کردید و فوتبال‌تان از همان زمین‌ها شروع شد پس چرا نسل شما بهتر بازی می‌کرد؟
خب ما از همان زمین‌ها با کیفیت کار می‌کردیم و با همان بازی‌ها شروع کردیم، ولی نسل جدید نیاز دارد به آکادمی‌های فوتبال دارند. پیش از این هم پیشنهاد دادم که لیگ را پنج سال تعطیل کنند و از پایه همه چیز را درست کنند. شما نگاه کنید ما سالیان سال است که یک گلر خوب نداریم، بازیکنان در پست‌های دیگر نیز همین‌طور.
شاید به این دلیل است که اکثر تیم ملی ایران را لژیونرها تشکیل می‌دهند و همین نکته انگیزه را از لیگ ایران گرفته است!
اگر تفکر و برنامه‌ریزی درستی نشود از این هم بدتر می‌شود و ما فقط باید وابسته به لژیونرها باشیم اما شما در نظر بگیرید در گذشته تیم ملی چند بازیکن از استقلال و پرسپولیس داشت.
فقط نمی‌توان در این خصوص بازیکنان را مقصر دانست و شاید مربیان ما هم چندان نتوانستند در این سال‌ها دانش‌شان را به بازیکنان انتقال دهند.
این مسأله را می‌توان دست آخر مورد توجه قرار داد. همان‌طور که گفتم اگر لیگ چند سالی تعطیل شود شاید بتوان به‌صورت اصولی برنامه‌ریزی کرد. برای آکادمی‌ها باید مربیان خارجی بیاورند که علم روز دنیا را به جوان‌ها یاد دهند تا ما حداقل در لیگ بازیکنان تاکتیکی بببینم.
شما جزو معدود کارشناسانی هستید که کمترین سهم را به استقلال در خصوص زیبا بازی نکردن می‌دهید.
باید واقعیت‌ها را دید و لیگی که به طور کل ضعیف شده است.
نظرتان در خصوص جدایی احتمالی رشید از استقلال و رقابت او با حسینی در این دو سال اخیر چیست؟
من مشکلاتی که پیش آمده را خاص مدیریت نکردن این گلرها می‌دانم. در گذشته در تیم ملی نماینده‌ای بین گلرها داشتیم اما الان نداریم و تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس خواهان رشید هستند در حالی که ما به‌دلیل ‌عدم مدیریت نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم.
مدیریت نکردن گلرها مختص مربی گلرهاست، پس منظورتان آقای غلامپور است.
هم ایشان و هم افرادی که باید ماجراها را مدیریت کنند.
استقلال می‌تواند در فصل جاری قهرمان شود؟
چند آیتم را رعایت کند حتماً قهرمان می‌شود. غیرتمند بودن و مغرور نشدن از جمله این آیتم‌ها است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19970

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.