باشگاه استقلال: باید مثل پرسپولیس پول بگیریم | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
1
اعلام آمادگی چند شرکت برای کارگزاری مشترک سرخابی‌ها

باشگاه استقلال: باید مثل پرسپولیس پول بگیریم

  • کد خبر : 13928
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
باشگاه استقلال: باید مثل پرسپولیس پول بگیریم
شنیده می‌شود فعلا آجورلو پای خود را در یک کفش کرده که نه‌تنها های‌وب بلکه هر اسپانسر دیگری که بخواهد برای فصل آینده اسپانسر یا کارگزار باشگاه استقلال بشود اگر این اسپانسر با باشگاه پرسپولیس مشترک باشد باید به همان اندازه که به رقیب سنتی آبی‌ها پرداخت می‌شود، استقلالی‌ها نیز به همان مقدار بهره‌مند شوند.

به گزارش آوای استقلال،در روزهای اخیر و پس از اقاله قرارداد پرسپولیس با آتیه داده‌پرداز، شایعاتی پیرامون همکاری سرخپوشان با های‌وب که اسپانسر استقلال است، شکل گرفت که این موضوع صبح پنجشنبه با واکنش مدیرعامل پرسپولیس مواجه شد. مجید صدری ابتدا با انتشار توئیتی خطاب به هواداران پرسپولیس اعلام کرد دلیلی ندارد اسپانسر مشترک با باشگاه دیگر را بپذیرند اما چند ساعت بعد موضع خود را تغییر داد و اعلام کرد هیچ منع قانونی برای آنکه اسپانسر مشترک برای فصل آینده هر دو باشگاه را تحت پوشش قرار بدهد وجود ندارد.

طبق شنیده‌ها، صدری و آجورلو عصر روز پنجشنبه در یک جلسه حضوری با یکدیگر در این خصوص صحبت‌های نهایی را انجام داده و به نتیجه‌گیری نیز رسیدند که به‌نظر می‌رسد اظهارات پنجشنبه‌شب صدری با سایت باشگاه پرسپولیس نیز براساس خروجی جلسه او با مدیرعامل استقلال مطرح شده باشد. با این حال طی روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در این خصوص در رسانه‌های مختلف زده شده و گمانه‌زنی‌های متعددی درخصوص ادامه همکاری باشگاه استقلال با های‌وب و ازسوی دیگر احتمال عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس با این شرکت مطرح شد.

شنیده می‌شود فعلا آجورلو پای خود را در یک کفش کرده که نه‌تنها های‌وب بلکه هر اسپانسر دیگری که بخواهد برای فصل آینده اسپانسر یا کارگزار باشگاه استقلال بشود اگر این اسپانسر با باشگاه پرسپولیس مشترک باشد باید به همان اندازه که به رقیب سنتی آبی‌ها پرداخت می‌شود، استقلالی‌ها نیز به همان مقدار بهره‌مند شوند، این درحالی است که پرسپولیسی‌ها معتقدند از آنجاکه این تیم طی پنج‌سال اخیر قهرمان بلامنازع فوتبال ایران بوده و در آسیا نیز دوبار تا فینال لیگ قهرمانان صعود کرده و در جامعه هواداری به‌نظر می‌رسد تعداد هواداران پرسپولیس بیشتر باشند پس این حق پرسپولیس است که درصد دریافتی‌اش از استقلال بیشتر باشد، هرچند استقلالی‌ها نیز معتقدند از آنجایی که مدیران قبلی این باشگاه طی سال‌های گذشته هرگز نتوانستند از اسپانسرهای مشترک حق واقعی این باشگاه را از دیدگاه آنها بگیرند، یک‌بار دیگر به این قضیه مشکوک بوده و اعتراضات‌شان را در این روزها به انحای مختلف عنوان کردند.

شنیده می‌شود برخی کارگزاران برای اسپانسرینگ این دو باشگاه به‌صورت مشترک اعلام آمادگی کردند با وجود این از وزارت ورزش نیز خبر می‌رسد این الزام به وجود آمده تا هر کارگزاری که انتخاب می‌شود به‌صورت مساوی بین دو تیم پرداختی داشته باشد. جالب اینکه دیروز معاون باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد ممکن است کارگزار مشترک در کار باشد ولی دریافتی این باشگاه بیشتر خواهد بود!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=13928

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها