بازگشت احتمالی کاپیتان به ترکیب ثابت | آوای استقلال
2

بازگشت احتمالی کاپیتان به ترکیب ثابت

  • کد خبر : 2068
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
بازگشت احتمالی کاپیتان به ترکیب ثابت
با توجه به عملکرد خط دفاعی استقلال در سمت راست و در دیدار برابر الدحیل، بازگشت وریا به ترکیب اصلی محتمل به نظر می رسد.

تمرین ریکاوری استقلالی ها پس از شکست مقابل الدحیل، شب گذشته بدون حضور بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور داشتند، برگزار شد و بازیکنان ذخیره زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را برگزار کردند تا در دیدار دوم آبی پوشان مقابل الدحیل، در آمادگی کامل قرار داشته باشند.

در این جلسه تمرینی، وریا غفوری که از ابتدای نیمه دوم به جای موسوی به میدان رفت نیز پا به پای سایر استقلالی ها حضور پیدا کرد. کاپیتان آبی پوشان که در دو بازی ابتدایی مقابل الاهلی و الشرطه عملکرد نسبتا قابل قبولی ارائه داد، در بازی با الدحیل نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نیمه دوم از سمت راست، حملات جدی به روی دروازه حریف شاهد نبودیم.

 

در واقع می توان گفت در دیدار با این تیم قطری، شب بازیکنان سمت راست استقلال نبود چرا که موسوی هر چند بازی را با یک پاس گل زیبا آغاز کرد اما در ادامه آبی پوشان از سمت راست حملات کمتری تدارک دیدند ضمن اینکه گل سوم الدحیل از جناح موسوی پایه ریزی شد.

وریا غفوری که معمولا در دیدارهای استقلال از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش به میدان می رفت، مقابل الدحیل کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما به نظر می رسد او برای بازی بامداد یکشنبه دوباره به ترکیب اصلی بازگردد و به همراه سایر هم تیمی هایش درصدد جبران شکست دو شب پیش باشد.

 

غفوری تاکنون در جریان ۱۱ گل استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان امسال نقشی نداشته ولی امید زیادی دارد تا با حضور مقابل الدحیل و درخشش در برابر این حریف قطری، ضمن زمینه سازی بازگشت استقلال به صدر جدول، شکست برابر الدحیل را جبران کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2068

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.