اگر می‌توانی من را بگیر! | آوای استقلال
3
چشم‌های آسیا خیره به قایدی

اگر می‌توانی من را بگیر!

  • کد خبر : 1712
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
اگر می‌توانی من را بگیر!
قایدی بدون شک امشب مقابل الدحیل نیز بازیکن ویژه‌ای خواهد بود که هم چشم‌های بسیاری را در فوتبال آسیا و حتی جهان به سمت خود خواهد کشاند
مهدی قایدی در دو بازی نخست استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به حدی درخشان ظاهر شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه بازی سوم استقلال مقابل الدحیل به این بازیکن اشاره کرده و او را مهره کلیدی تیمش خطاب داده است.
در گزارشی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اختصاص داده به ستاره این روزهای استقلال او را بازیکنی کم‌نظیر توصیف کرده و تقابل شماره ۱۰ استقلال با اولونکا، مهاجم تیم الدحیل را یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی دو تیم عنوان کرده است. قایدی در دو بازی نخست استقلال موفق به زدن ۲ گل شده است.
 او یک پاس گل ماهرانه نیز در بازی با الشرطه برای نادری مهیا کرد که این پاس گل از دید کارشناسان فوتبال آسیا پنهان نمانده و آنها را متوجه نبوغ این بازیکن در موقعیت‌سازی نیز کرده است.
قایدی در جریان بازی‌های استقلال موفق شده ۵ بار برای هم‌تیمی‌های خود موقعیت‌سازی کند که این موضوع نیز از دید کارشناسان فوتبال قاره مخفی نیست.
قایدی که در بازی‌های اخیر استقلال در لیگ برتر عملکرد جالبی نداشت در لیگ قهرمانان آسیا دوباره از سایه بیرون آمده و با نمایشی فوق‌العاده نگاه تیم‌های خارجی را هم به سمت و سوی خود کشیده است.
 تردیدی نیست قایدی با ادامه این روند به مهم‌ترین موضوع نقل و انتقالاتی استقلال در ماه‌های آتی بدل خواهد شد.
 او که شکست‌ناپذیر پیش می‌تازد و در بهترین فرم بدنی خود قرار دارد بزرگ‌ترین چالش نقل و انتقالاتی استقلال در آینده‌‌ای نه چندان دور خواهد بود و چنانچه مدیران استقلال بتوانند او را راضی به ماندن در این تیم کنند، تردیدی نیست استقلال که صعودش از این گروه قطعی به نظر می‌رسد، با برخورداری از چنین بازیکنی بتواند تا فینال آسیا نیز پیشروی کند.
قایدی بدون شک امشب مقابل الدحیل نیز بازیکن ویژه‌ای خواهد بود که هم چشم‌های بسیاری را در فوتبال آسیا و حتی جهان به سمت خود خواهد کشاند و هم اینکه حساسیت بازیکنان حریف را برخواهد انگیخت تا او را مهار کنند و مانع از گلزنی‌های دوباره‌اش شوند.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=1712

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.