الشرق الاوسط:الاهلی باید انتقام سختی بگیرید! | آوای استقلال
4

الشرق الاوسط:الاهلی باید انتقام سختی بگیرید!

  • کد خبر : 2631
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
الشرق الاوسط:الاهلی باید انتقام سختی بگیرید!
روزنامه سعودی در گزارش امروز خود، از بازی بامداد فردای استقلال و الاهلی نوشت و از خط حمله نماینده ایرانی تمجید کرد.

بامداد فردا در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. بازی رفت این ۲ تیم با برتری ۵ گله نماینده ایران به پایان رسید و همین نتیجه سنگین باعث شده تا الاهلی به فکر جبران باشد.

روزنامه الشرق الاوسط در گزارش امروز خود نوشت که الاهلی به دنبال تداوم پیروزی‌های خود در گروه C است و می‌خواهد امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگاه دارد. این روزنامه نوشت که الاهلی به دنبال گرفتن انتقام از نماینده ایرانی است زیرا که بازی رفت با شکست بزرگی به اتمام رسید و باید بتواند این نتیجه را اصلاح کند.

الشرق الاوسط نوشت که الاهلی در اولین مسابقه مقابل استقلال شکست سنگینی را تجربه کرد ولی بعد توانست با ۲ پیروزی مقابل الشرطه عراق خود را به صدر نزدیک کند و یکی از امیدهای صعود نام گیرد.

در جدول گروه C الدحیل با ۸ امتیاز صدرنشین ، و استقلال با ۷ امتیاز و تفاضل بهتر در رده دوم و الاهلی عربستان با ۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. الشرطه نیز بدون هیچ امتیازی در جایگاه چهارم قرار دارد.

الشرق الاوسط نوشت که الاهلی به دنبال پیروزی از استقلال است ولی می‌داند که کار سختی در پیش دارد. نماینده ایرانی با ۱۳ گل در ۴ مسابقه بهترین خط حمله آسیا در این رقابت را به ثبت رسانده است. این روزنامه سعودی نوشت استقلال بازیکنان برجسته‌ای دارد و در این میان به فرشید اسماعیلی، محمد نادری، شیخ دیاباته و مهدی قائدی اشاره کرد.

دیدار استقلال و الاهلی بامداد فردا از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2631

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.