اسکوچیچ سرمربی که حرف دهانش را نفهمید! | آوای استقلال
1

اسکوچیچ سرمربی که حرف دهانش را نفهمید!

  • کد خبر : 19792
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
اسکوچیچ سرمربی که حرف دهانش را نفهمید!
دراگان اسکوچیچ چند ماه پس از اظهاراتش در یک رسانه پرتغالی پیرامون تاکتیکی پذیری بازیکنان فوتبال در ایران و البته پاسخ مهدی طارمی در حمایت از فوتبالیست‌های ایرانی در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که رسانه‌ها در ایران صحبت‌های وی را به شکلی اشتباه بازتاب دادند.

به گزارش آوای استقلال، سرمربی تیم ملی که پیش از این در یک مصاحبه بلند بالا با شبکه الجزیره اسپورت ادعا کرده بود رسانه‌های ایران بسیار قدرتمند هستند و تمام اخبار ریز و درشت ایران را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند حالا به یکباره آنها را مقصر جلوه داده است. شاید بهتر بود ابتدا سرمربی کروات تیم ملی از خودش می‌پرسید اگر رسانه‌ها صحبت‌های وی را اشتباه بازتاب دادند چطور او نوع بازتاب آنها را تکذیب نکرد؟ چرا وی فردای انتشار مصاحبه‌اش در رسانه‌های ایران از طریق سایت فدراسیون یا دیگر رسانه‌ها آن مصاحبه را اصلاح نکرد؟ هر چند مدتی بعد رضا چلنگر مترجم اکثر مربیان کروات تائید کرد که صحبت‌های سرمربی تیم ملی در مورد تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی توسط رسانه‌های کشورمان به درستی ترجمه شده است.

به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فوتبال حرف دهان خود را در برنامه تلویزیونی نفهمید! او خودش را محق می‌داند که با رسانه‌های ایرانی مصاحبه نکند و در عوض گلایه می‌کند که از مصاحبه وی با رسانه کروات برداشت اشتباه صورت گرفته است. بهتر است اسکوچیچ ابتدا در مورد اظهارات خود فکر کند و مثل ثانیه‌های ابتدایی حضورش در یک برنامه تلویزیونی که بدون رعایت کردن مسائل ابتدایی وارد استودیو شد، اسیر احساسات نشود و تبعات صحبت با رسانه‌ها را بپذیرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19792

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.