استقلال و مجیدی همچنان اسیر بحران کرونا! | آوای استقلال
2
ناراحتی سرمربی از بلاتکلیفی برگزاری تمرینات؛

استقلال و مجیدی همچنان اسیر بحران کرونا!

  • کد خبر : 19875
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
استقلال و مجیدی همچنان اسیر بحران کرونا!
سرمربی استقلال از بلاتکلیفی تیمش برای برگزاری تمرینات ناراحت است.

به گزارش آوای استقلال، تمرینات تیم استقلال به دلیل ابتلای بسیاری از بازیکنان به ویروس کرونا تا روز گذشته تعطیل بود. سازمان لیگ اعلام کرده که دیدار آبی‌پوشان با هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر چهارشنبه ششم بهمن ماه برگزار می‌شود. حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال اما گفت که به دلیل در پیش بودن بازی تیم ملی ایران با عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بهتر است این بازی لغو شود. سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز توضیح داده در صورت درخواست اسکوچیچ این بازی به تاریخ دیگری موکول می‌شود.

سرمربی کروات تیم ملی روز گذشته در برنامه ورزش و مردم از اینکه سازمان لیگ بازی را در روزهای فیفا گذاشته است، ابراز تعجب کرد. همه این مسائل دست به دست هم داده تا فرهاد مجیدی از بلاتکیلفی تمرینات تیمش ناراحت باشد. او گفته تا زمانی که سازمان لیگ بازی با هوادار را لغو نکرده است، بازیکنانی که تست‌شان منفی بوده از امروز (شنبه) در تمرینات شرکت کنند. اگر بازی لغو شد، تمرینات چند روزی تعطیل خواهد شد.

از میان بازیکنانی که ویروس کرونا گرفته‌اند، رودی ژستد به همراه فرزندانش مشکلات زیادی دارند ولی علایم عمومی سایر بازیکنان خوب است. چند بازیکن نیز که با وجود سرماخوردگی تست کرونای‌شان منفی بوده مشکلی برای شرکت در تمرینات ندارند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19875

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.