استقلال نتوانست جانشینی برای قایدی پیدا کند | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
1
ورمزیار مطرح کرد؛

استقلال نتوانست جانشینی برای قایدی پیدا کند

  • کد خبر : 14801
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
استقلال نتوانست جانشینی برای قایدی پیدا کند
پیشکسوت استقلال صحبت هایی را مطرح کرد.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با آوای استقلال، درباره شرایط تیم استقلال در آستانه بازیی با هوادار در هفته اول لیگ برتر گفت: استقلال بازیکنان زیادی را از دست داد و به نظرم، نتوانست جانشین خوبی برای مهدی قایدی پیدا کند. شنیده‌ام هنوز دنبال مهاجم خارجی هستند و اگر قرار باشد استقلال جزو مدعیان قرار بگیرد، باید دو بازکین خارجی خوب جذب شوند. تیم‌های دیگر خودشان را تقویت کرده‌اند و استقلال نیاز داشت که جای بازیکنانی که رفتند، نفراتی را جایگزین کند.

او با اشاره به جدایی یکسری از بازیکنان ادامه داد: میلیچ، نادری، قایدی، اسماعیلی، دیاباته و … جزو نفرات تأثیرگذار  استقلال در فصل گذشته بودند. البته چون بازی‌ها شروع نشده است، نمی‌تواند نظری درباره نفرات جدید داد. فراموش نمی‌کنیم مسعود ریگی وقتی به استقلال آمد کسی نمی‌دانست چه عملکردی خواهد داشت، اما دیدیم چقدر خوب جا افتاد و جزو بازیکنان تأثیرگذار بود. 

پیشکسوت تیم استقلال یادآور شد: امیدوارم مدیریت جدید بتواند بحث مشکلات زمین، پرداختی‌ها و … را حل کند تا استقلال با آرامش خاطر وارد مسابقات شود. ما هم می‌دانیم تغییرات زیاد بوده و باید به نفرات جدید فرصت داد، اما امیدوارم استقلال از هفته اول بتواند نتیجه بگیرد و در نهایت در پایان فصل قهرمان شود، چیزی که هواداران منتظرش هستند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14801

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها