استقلال به سه بازیکن نیاز دارد / نیم فصل اول لیگ معمولی بود | آوای استقلال
2
سیروس دین محمدی مطرح کرد؛

استقلال به سه بازیکن نیاز دارد / نیم فصل اول لیگ معمولی بود

  • کد خبر : 19861
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
استقلال به سه بازیکن نیاز دارد / نیم فصل اول لیگ معمولی بود
هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه آبی‌ها باید نقاط ضعف خود را برای نیم فصل دوم ترمیم کنند گفت: این تیم به سه بازیکن کلیدی نیاز دارد.

به گزارش آوای استقلال، سیروس دین محمدی در خصوص ارزیابی اش از نیم فصل اول لیگ بیست و یکم گفت: به اعتقاد من با توجه به اینکه در شروع لیگ، تیم‌ها هماهنگی ندارند بازی‌های خیلی خوبی را شاهد نبودیم. تیم‌هایی مثل پدیده، نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت و هوادار در اوایل شروع لیگ نتایج قابل قبولی نگرفتند اما هر چه از زمان بازی‌ها گذشت به جز تیم‌های پدیده و مسجد سلیمان که شرایط خاصی دارند و حاشیه، تمرکز را از آنها گرفته بقیه تیم‌ها رفته رفته به هماهنگی دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: نیم فصل اول لیگ خیلی پیشرفت محسوسی نداشت. همچنان مشکل زمین‌های بی کیفیت باقی مانده است. یکی دیگر از مشکلات، جابجایی برخی تیم‌ها است که مجبورند در تهران تمرین کرده و در شهر خود بازی کنند. البته نساجی از ابتدای فصل، خانه به دوش بوده و هر هفته در یک شهر مقابل حریفانش به میدان رفته اما در مجموع لیگ کیفیت بالایی نداشت و شاهد یک لیگ معمولی بودیم.

دین محمدی با اشاره به عملکرد استقلال در نیم فصل اول یادآور شد: این تیم با توجه به تغییراتی که داشت کارش را خوب شروع نکرد اما رفته رفته به هماهنگی رسید. البته در یک مقطع، پنج تساوی متوالی کسب کرد که تا حدودی تیم را دچار بحران کرده بود اما با تلاش کادر فنی و خود بازیکنان، این تیم روند بردهای خود را آغاز کرد و توانست با اعتماد به نفس بالا در پایان نیم فصل اول بدون باخت صدرنشین باشد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص تغییرات زیادی مربیان در نیم فصل اول لیگ تصریح کرد: به نظر من برخی مدیران هزینه نمی‌کنند. مربیگری کار سختی است و اگر شرایط مساعد نباشد کار سخت‌تر هم می‌شود. نبود ثبات مدیریتی باعث تغییرات زیاد در سطح مربیگری تیم‌ها می‌شود. فوتبال ما هم یاد گرفته چند هفته که تیم نتیجه نگیرد به سرعت سرمربی عوض کنند تا شاید این تغییر باعث شوک مثبت به تیم باشد. البته در بعضی مواقع این اتفاق جواب داده ولی همیشگی نیست و احتمال این که این شوک به ضرر تیم هم باشد وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف استقلال در نیم فصل اول کجا بوده است؟ گفت: به اعتقاد من استقلال به سه بازیکن نیاز دارد. یک دفاع چپ تخصصی، یک هافبک راست و یک بازیکن بازیکن پشت مهاجم برای استقلال لازم است تا بتواند ضعف‌های خود را ترمیم کند.

دین محمدی در خصوص لغو بازی های استقلال به خاطر کرونا و تاثیر آن بر روند نتیجه گیری این تیم تاکید کرد: آبی‌ها روند خوبی را در پیش داشتند. بردهای پیاپی، رسیدن به صدر جدول باعث شده بود تا این تیم شرایط روحی خوبی پیدا کند. کادر فنی برای جام حذفی هم برنامه ریزی داشت و مطمئناً با روندی که استقلال در پیش داشت می‌توانست اگر بازی به دلیل کرونا لغو نمی‌شد پیکان را هم شکست دهد اما این ویروس ترمز استقلال را کشید و حالا شرایط برای استقلال سخت شده است. کادر فنی و بخصوص مربی بدنساز تیم باید یک برنامه ریزی دقیقی داشته باشد تا بتواند بازیکنان را به شرایط ایده آل برگرداند و این توقف باعث ضربه زدن به استقلال شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبی‌ها باید بعد از گذر از قرنطینه خود را از لحاظ روحی و روانی آماده کنند تا بتوانند همانند نیم فصل اول با قدرت شروع خوبی در جام حذفی و لیگ برتر داشته باشند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19861

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.