استقلال -الدحیل جنگ بین دارا و ندار! | آوای استقلال
2

استقلال -الدحیل جنگ بین دارا و ندار!

  • کد خبر : 2244
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
استقلال -الدحیل جنگ بین دارا و ندار!
مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه الدحیل به مراتب قوی تر از دو حریف دیگر استقلال است، گفت: اشتباهات فردی در خط دفاع استقلال کار دست این تیم داد.

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه الدحیل به مراتب قوی تر از دو حریف دیگر استقلال است، گفت: اشتباهات فردی در خط دفاع استقلال کار دست این تیم داد.

مرتضی یکه در مورد شکست چهار بر سه استقلال برابر الدحیل قطر گفت: آبی پوشان شروع خوبی داشتند و توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل دست پیدا کنند اما درست برعکس دو دیدار گذشته اشتباهات فردی کار دست استقلال داد و در پایان این الدحیل قطر بود که توانست با پیروزی برابر آبی پوشان ایران و کسب سه امتیاز صدرنشین گروه خود شود.

وی در ادامه اظهار داشت: استقلال با چند تغییر وارد زمین شد. البته تغییرات هم خوب بود اما متأسفانه خط دفاع استقلال دوباره اشتباهات زیادی کرد و دیدیم که در تمامی گل ها، مدافعان استقلال فقط نظاره گر بودند. سرمربی آبی پوشان سه روز دیگر باید برابر الدحیل قرار گیرد اما اگر بخواهد با این روند به کارش ادامه دهد به طور حتم صعودش به دور بعد با اما و اگر خواهد بود.

مهاجم سابق استقلال در مورد اشتباهات فردی بازیکنان استقلال تصریح کرد: یکی از بازیکنانی که در چند هفته گذشته و خصوصا در لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبولی داشته، مسعود ریگی بود. اما او یک اشتباه بزرگ داشت و همین مسئله باعث شد که الدحیل به راحتی از این فرصت استفاده کرده و دروازه استقلال را باز کند. در مورد گل سوم هم باز هم اشتباهات مدافعان کمر استقلال را شکست و دیدیم که به راحتی دروازه آبی پوشان باز شد. بنابراین در این سه روز باقیمانده و دیدار برابر الدحیل، مجیدی و کادر فنی اش باید تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کرده و نکات لازم را به خط دفاع گوشزد کنند.

وی در مورد الدحیل قطر خاطرنشان کرد: این تیم از بازیکنان حرفه ای سود می برد. الدحیل ستاره هایی را در اختیار دارد که هزینه های آنها معادل چند باشگاه ایرانی است. بنابراین بازی استقلال و الدحیل جنگ بین دارا و ندار بود اما استقلال توانست با تمام شرایطی که داشت بازی خوبی از خود ارائه کند و امیدواریم این تیم بتواند در برگشت امتیازات لازم را کسب و به دور بعد صعود کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2244

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.