از الان نمی توان درباره قهرمانی استقلال صحبت کرد | آوای استقلال
1
علی سامره در گفت و گو با آوای استقلال:

از الان نمی توان درباره قهرمانی استقلال صحبت کرد

  • کد خبر : 19674
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
از الان نمی توان درباره قهرمانی استقلال صحبت کرد
علی سامره امیدوارم است در نیم فصل دوم شاهد خلاقیت فردی پیرامون 18 قدم حریفان باشد.

علی سامره در گفت و گو با خبرنگار آوای استقلال درباره شرایط این تیم در نیم فصل اول رقابت ها اظهار داشت:استقلال نسبت به سال های گذشته با توجه به اینکه مشکلات مدیریتی این تیم کم شده و یک مقدار داخل باشگاه نظم پیدا کرد، توانست با آرامش بیشتری نسبت به ادوار گذشته وارد مسابقات شود و توانست در نیم فصل اول نتیجه لازم را کسب کند و نتیجه آن هم این شده که تا الان صدر جدول را در اختیار دارد.
وی ادامه داد: اما در هر صورت این تیم نقاط ضعفی هم داشت که امیدوارم با آنالیز خوبی که کادرفنی انجام می دهد آنها بتوانند این نقاط ضعف را پوشش داده و بازیکنان مناسبی را برای حل مشکلات تاکتیکی جذب کنند، یا احیانا اگر مورد فنی وجود داشته بتوانند در زمان مناسب تا برگزاری رقابت های نیم فصل دوم آنها را برطرف کنند.
سامره گفت: در مجموع استقلال در این مدت عملکرد بدی نداشت اما از الان نمی توان درباره قهرمانی صحبت کرد چون هنوز نیم فصل باقی مانده و خیلی از تیم های مدعی به صورت جدی در نیم فصل دوم رقابت ها ورود می کنند هر چند برخی تیم ها نیز برای بقا به میدان می آیند و بازی های بسیار سختی را از حالا می توان برای تیم ها به خصوص استقلال که مدعی جدی قهرمانی است برای نیم فصل دوم پیش بینی کرد.
وی افزود: اما در هر صورت امیدوارم استقلال بتواند مثل نیم فصل اول با انگبزه و انرژی کامل امتیازات مناسبی را برای قهرمانی کسب کند.
مهاجم اسبق استقلال درباره عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم در نیم فصل اول رقابت ها گفت: در هر صورت در مقاطعی مهاجمان استقلال تمرکز لازم یا اعتماد به نفس لازم را نداشتند و یک جورهایی آن خلاقیت فردی را از آنها شاهد نبودیم و شاید هم به خاطر عدم اعتماد به نفس نتوانستند نمایش ایده آلی را اجرا کنند.
وی ادامه داد: امیدوارم در نیم فصل دوم شاهد این خلاقیت فردی در پیرامون ۱۸ قدم حریفان استقلال باشیم و آنها نمایش به مراتب بهتری را در نیم فصل دوم رقابتها داشته باشند و این جسارت و اعتماد به نفس را داشته باشند که بتوانند گلهای حساسی را به ثمر رسانده و در آخر کمک کنند به کسب ۳ امتیاز ها و در نهایت قهرمانی استقلال.
سامره در پایان گفت: در مجموع عملکرد استقلال در نیم فصل اول بد نبود اما امیدوارم در پایان فصل تحت هر شرایطی جام قهرمانی را بالای سر استقلالی ها ببینیم چون این تیم لیاقت رسیدن به این عنوان را دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19674

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.