آمانوف: مجیدی به من گفت زود بیا ایران | آوای استقلال
3
استقلالی‌ها تأکید داشتند دو سال و نیم قرارداد ببندیم

آمانوف: مجیدی به من گفت زود بیا ایران

  • کد خبر : 20470
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
آمانوف: مجیدی به من گفت زود بیا ایران
بازیکنانی نظیر جباروف که در استقلال خوش درخشیدند باعث شدند تا این باشگاه نظر مساعدی روی بازیکنان ازبک داشته باشد و به تازگی هم با یکی از همین بازیکنان آن هم از نوع جوانش قرارداد بسته‌اند، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی مورد توجه استقلال قرار گرفته و با این باشگاه به توافق هم رسیده است.

به گزارش آوای استقلال، آمانوف اما در خصوص توافقش با استقلال این‌طور توضیح می‌دهد: «وقتی با تیم ملی ازبکستان در اردوی دبی بودیم، پیشنهادی از جانب باشگاه استقلال دریافت کردیم. در واقع پیش از آن نیز شایعاتی درباره علاقه‌مندی این باشگاه به جذب من مطرح بود. وقتی ما با تیم ملی به دبی رسیدیم، پیشنهادی رسمی از باشگاه ایرانی دریافت کردیم. سرمربی استقلال (فرهاد مجیدی) به شخصه من را برای تیمش می‌خواست. در ابتدا فکر نمی‌کردم که علاقه‌مندی استقلال به جذب من جدی باشد، اما سرمربی این تیم نسبت به عقد قرارداد با من خیلی علاقه‌مند بود. پس از آن بود که این پیشنهاد را در نظر گرفتم و در نهایت به توافق رسیدیم. باشگاه لکوموتیو با جدایی من موافقت کرده است. نمی‌دانم در مذاکرات بین دو باشگاه چه گذشته است، اما این را می‌دانم که دو باشگاه به توافق رسیده‌اند و بقیه ماجرا حالا به من مربوط می‌شود.»
هافبک تیم ملی ازبکستان درباره قراردادش با استقلال می‌گوید: «قرارداد من با استقلال دو و نیم ساله است. باشگاه استقلال به من پیشنهاد قراردادی دو و نیم ساله داد و خواستار عقد قراردادی بلندمدت بودند. صادقانه باید بگویم که من می‌خواستم با آنها قراردادی یک و نیم ساله ببندم، اما استقلال روی عقد قراردادی دو و نیم ساله تأکید داشت. ما در این زمینه با هم مذاکره کردیم و در نهایت من پیشنهاد آنها را برای عقد قراردادی دو و نیم ساله پذیرفتم.»
آمانوف در پاسخ به این پرسش که آیا با فرهاد مجیدی صحبت کرده است، می‌گوید: «یک‌بار با فرهاد مجیدی صحبت کردم که او به من گفت که در استقلال منتظر تو هستم و می‌خواهم هر چه سریع‌تر به اینجا بیایی و بزودی تو را خواهیم دید.»

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20470

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.