آماده باش فدراسیون فوتبال به بانوان ملی پوش برای پرکردن سکوها | آوای استقلال
5
طرح جایگزین برای سامانه بلیت فروشی؛

آماده باش فدراسیون فوتبال به بانوان ملی پوش برای پرکردن سکوها

  • کد خبر : 20195
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
آماده باش فدراسیون فوتبال به بانوان ملی پوش برای پرکردن سکوها
شاید حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق منتفی شود و در همین راستا فدراسیون فوتبال برنامه ریزی جایگزینی را انجام داده است.

به گزارش آوای استقلال، فدراسیون فوتبال در تلاش است تماشاگران برای بازی ایران و عراق به ورزشگاه بیایند چرا که این بازی زیر ذره بین نهادهای بین المللی است و فدراسیون نشین ها هم پیش از این به فیفا قول داده بودند بازی ایران و عراق حتما با تماشاگران آقا و خانم برگزار شود.

با وجود همه تلاش ها برای حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق، شنیدیم در صورتی که فدراسیون موفق نشود تماشاگران را برای این بازی از طریق سامانه بلیت فروشی وارد ورزشگاه کند، به کارمندان بانوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش آماده باش داده تا در صورتی که تماشاگران وارد ورزشگاه نشوند، این کارمندان به ورزشگاه بیایند.

علاوه بر این کارمندان، فدراسیون فوتبال از ملی پوشان بانوی رشته های مختلف ورزشی هم درخواست کرده آماده باشند تا در صورتی که به هر دلیلی بلیت فروشی منتفی شود، آن ها هم به ورزشگاه بروند.

فدراسیون فوتبال به فیفا قول داده بود حتما در بازی با عراق و امارات بانوان به ورزشگاه ها بیایند و فدراسیون به خوبی می داند اگر این اتفاق رخ ندهد ممکن است فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دوباره روی فدراسیون حساس شوند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20195

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.