آش «پشت‌پای» استقلال برای سربازها/فاصله با پرسپولیس پنج امتیاز شد | آوای استقلال
2

آش «پشت‌پای» استقلال برای سربازها/فاصله با پرسپولیس پنج امتیاز شد

  • کد خبر : 21025
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
آش «پشت‌پای» استقلال برای سربازها/فاصله با پرسپولیس پنج امتیاز شد
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر فجرسپاسی از تساوی رقیب اصلی اش در جدول رده بندی بهترین استفاده را برد و یک گام بزرگ برای تداوم صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر برداشت.

به گزارش آوای استقلال، آخرین دیدار از هفته نوزدهم بیست و یکمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و فجرسپاسی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان تهرانی به پایان رسید. جعفر سلمانی(۵۳) برای استقلال گل زد.

استقلال در این دیدار با سید حسین حسینی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی(۹۲ عارف غلامی)، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف(امیرعلی صادقی ۶۰) و رودی ژستد به میدان رفت.

روزبه چشمی و رودی ژستد از استقلال، دانیال کردستانی، فرزان دانا و رضا علیاری از فجر بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

شاگردان فرهاد مجیدی در شرایطی گام در زمین ورزشگاه آزادی گذاشتند که دقایقی قبل از شروع دیدارشان سرخپوشان پرسپولیس در سیرجان با از دست دادن دو امتیاز حساس برابر گل گهر زمین را ترک کردند تا انگیزه های آبی های برای گرفتن سه امتیاز و زیاد کردن فاصله با تیم دوم دو چندان شود.

آش «پشت‌پای» استقلال برای سربازها/فاصله با پرسپولیس پنج امتیاز شد

همین امر باعث شروع بازی تهاجمی استقلال شد و این تیم می توانست در دقیقه دوم توسط یامگا به گل برتری دست پیدا کنند اما ضربه این بازیکن درون محوطه جریمه را ایمان صادقی دروازه بان فجر دفع کرد تا گل زودهنگامی وارد دروازه تیم شیرازی نشود.

استقلال که برای رسیدن له گل بی تابی می کرد در دقیقه ۲۱ هم می توانست روی شوت محکم آمانوف به گل برسد اما صادقی بازهم واکنش مثبتی داشت و توپ را به بیرون فرستاد. دو دقیقه بعد فجری ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال زنده روح درون محوطه جریمه با ضربه سر بازیکن فجر همراه شد و توپ با فاصله اندکی از کنار تیر عمومی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹ یکی از بهترین صحنه های بازی رقم خورد و این بار آمانوف با ضربه ای فنی از داخل محوطه جریمه دروازه فجر را تهدید کرد که بازهم دروازه بان این تیم با واکنشی دیدنی اجازه باز شدن دروازه اش را نداد تا آبی ها صاحب یک ضربه کرنر شوند و این ضربه هم خطرناک ارسال شد اما ثمری برای آبی ها نداشت. در رفت و برگشت بازهم این عزیز بک آمانوف بود که درون محوطه جریمه سه بازیکن حریف را جا گذاشت و ضربه ای را به سمت دروازه زد که صادقی بازهم اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم فجر موقعیت های بیشتری را روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما نتوانست خطر جدی به وجود بیاورد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آش «پشت‌پای» استقلال برای سربازها/فاصله با پرسپولیس پنج امتیاز شد

نیمه دوم با حملات استقلال آغاز شد و بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند و در دقیقه ۵۳ توانستند به آنچه می خواهند برسند. در این دقیقه ارسال یک کرنر با اشتباه احمد زنده روح در دفع توپ همراه شد تا جعفر سلیمانی با ضربه ای محکم از درون محوطه جریمه دروازه ایمان صادقی را باز کند.

در ادامه فجری ها از لاک دفاعی خارج شد و برای رسیدن به گل تساوی تلاش کرد اما حملات این تیم تا پشت محوطه جریمه خوب پیش می رفت اما آنجا که باید دروازه سیدحسین حسینی با خطر جدی مواجه می شد بازیکنان فجر دقت و توانایی کافی را نداشتند.

در مقابل استقلال با وجود این که یک گل وارد دروازه مهمان شیرازی خود کرده بود اما بازهم موقعیت های خوبی برای افزایش تعداد گل هایش داشت اما دروازه بان حریف اجازه این کار را به آبی پوشان نداد.

در ۱۰ دقیقه پایانی کلانتری با انجام چند تعویض سعی کرد شرایط را برای به تساوی کشاندن بازی فراهم کند اما مدافعان استقلال در روزی کم اشتباه اجازه به خطر افتادن دروازه شان را ندادند. استقلال در دقایق آخر هم می توانست به گل برسد اما دروازه بان فجر اجازه این کار را نداد.

استقلال با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و اختلاف خود را با پرسپولیس به پنج امتیاز رساند تا کار آسان تری برای ادامه مسابقات داشته باشد. فجرسپاسی هم با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول شانزده تیمی لیگ بیست و یکم ایستاده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21025

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.