آب رسانه ورزشی دولت در آسیاب دشمن! | آوای استقلال
2
در رسانه دولتی ایران ورزشی چه می گذرد؟

آب رسانه ورزشی دولت در آسیاب دشمن!

  • کد خبر : 2222
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۱۳
آب رسانه ورزشی دولت در آسیاب دشمن!
دشمنی و کینه توزی رسانه ورزشی دولت با باشگاه استقلال اتفاق جدیدی نیست!

ارگان رسمی دولت در حوزه رسانه های مکتوب امروز در اقدامی عجیب و در آستانه بازی حساس استقلال – الدحیل تیتر یک خود را به خبری سراسر دروغ اختصاص داده تا به این ترتیب برخلاف وظایف سازمانی خود به حاشیه پردازی برای یکی از دو تیم زیر مجموعه دولت بپردازد.

دشمنی و کینه توزی رسانه ورزشی دولت با باشگاه استقلال اتفاق جدیدی نیست، آنها پیش از این نیز بارها علیه مجموعه استقلال اقدام به حاشیه سازی، دروغ پراکنی و تولید اخبار غیر واقعی کرده بودند اما از آنجا که عدالتی در سیستم دولتی وجود ندارد کسی به آنها ایراد نگرفت چون این رسانه تمام قد در خدمت باشگاه خاص پایتخت است و با انتشار تصاویر و تیترهای کاملا یکطرفه بارها خوش خدمتی خود را به باشگاه خاص فوتبال ایران نشان داده است!

حال یک سوال کلیدی در این بین به وجود می آید، چرا باید تمایلات رنگی به قدری تاثیرگذار باشد که در آستانه یک بازی مهم، در رسانه ای که با بودجه بیت المال اداره می شود، نویسندگان رسانه دولتی برای نماینده فوتبال ایران به این شکل حاشیه سازی کنند؟ ایجاد تفرقه و انتشار خبر گذب در خصوص جدایی فرزار کمالوند از استقلال دیروز در بسیاری از رسانه های خبری تکذیب شد، حتی خبرگزاری وزارت ورزش و جوانان نیز این خبر را منتشر کرد اما انگار این تکذیب ها برای رسانه دولتی ایران ورزشی هیچ اهمیتی نداشت به همین خاطر آنها با فونت درشت به این خبر دروغ و جعلی دامن زدند تا به این ترتیب در زمین دشمن بازی کنند و رو به روی نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بایستند.

هواداران باشگاه استقلال چگونه باید باور کنند رسانه های خبری به ویژه رسانه دولتی ایران ورزشی بی طرف است؟ تفاوت این رسانه با رسانه های زرد چیست؟ مگر نه اینکه این رسانه باید اصل درست نویسی و صداقت را در دستور کار خود قرار دهد؟ پس چطور خبری که حتی در خبرگزاری رسمی وزارت ورزش و جوانان تکذیب شد به تیتر یک این رسانه تبدیل می شود؟

پشت پرده این ماجرا چیست؟ در رسانه ایران ورزشی چه می گذرد؟ چه کسانی در این رسانه به دنبال تخریب استقلال هستند؟ چرا باید یک خبر دروغ در آستانه حساس ترین بازی نماینده ایران در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سوی این رسانه دولتی منتشر شود؟ اگر این اتفاق از سوی یک رسانه سعودی رقم می خورد مخاطب ایرانی علت را به کینه های سیاسی پیوند می زد،اما وقتی در یک رسانه دولتی که با بودجه عمومی کشور اداره می شود چنین اتفاقی رقم می خورد باید سراغ کدام دشمن را بگیریم؟

آیا گردانندگان این رسانه دولتی به موضوع منافع ملی اشراف دارند؟ یا از نظر آنها منافع ملی یعنی دفاع از تیم خاص پایتخت و حاشیه سازی برای تیم فوتبال استقلال آن هم در آستانه یک دیدار مهم و حساس که سرنوشت استقلال به نوعی به آن دوخته شده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=2222

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.