رسانه‌ها، یار دوازدهم جواد | آوای استقلال
2
نکونام استقلالی‌ها را میان مردم بیاورد

رسانه‌ها، یار دوازدهم جواد

  • کد خبر : 32992
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
رسانه‌ها، یار دوازدهم جواد
اگر بخواهیم با واقعیت کنار بیاییم باید به این مسئله اعتراف کنیم که شرایط استقلال اگرچه در جدول رده‌بندی لیگ برتر مناسب است و این تیم قواعد پیروزی‌های هوشمندانه را به درستی رعایت می‌کند اما متاسفانه اختلافات میان کادر فنی و مدیریتی همچنان به قوت خود باقیست و این مسئله کاملاً در حرف‌هایی که جواد نکونام بر زبان می‌آورد، قابل لمس است.

به گزارش آوای استقلال، مشکلاتی که بزرگ نیست اما متاسفانه هنوز حل نشده و به نظر می‌رسد بخش وسیعی از آن همچنان لاینحل باقی مانده است چون خبری از مذاکرات وسیع میان دو طرف برای رسیدن به یک توافق قطعی منتشر نمی‌شود، اگر چه باید قبول کنیم سرمربی و مدیرعامل قصد ضربه زدن به استقلال را ندارند و این مشکلات در حد سوتفاهم است نه دشمنی که افرادی بخواهند از آب گل آلود ماهی صید کنند.
ما باید دیر یا زود در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس برویم بنابراین جواد نکونام باید در سیاست‌های تدوین شده برای استقلال و حتی خودش و دستیارانش تغییراتی ایجاد کند.
در این شرایط بهتر است  استقلال به رسانه‌ها نزدیک شده و برای گفت‌وگوی مربیان و بازیکنان با خبرنگاران چراغ سبز روشن شود چون حالا که تیم در بازی‌های خانگی خودش از تماشاگر محروم بوده و مردم عملاً پل ارتباطی برای دسترسی به آبی‌پوشان را ندارند، رسانه‌ها می‌توانند این نقش را پررنگ‌تر از همیشه ایفا کنند و البته اگر خبرنگاران با تیترهای زرد شیطنت نکنند.
از طرف دیگر فراموش نکنیم اختلافات با چنین شیوه‌هایی مرتفع نمی‌شود و قطعاً اگر مربیان و بازیکنان صادقانه حرف‌های خودشان را بزنند و کادر مدیریتی هم با همین صداقت به این صحبت‌ها گوش کرده و پاسخ بدهند، شرایط در فضایی شفاف حتماً به نفع استقلال می شود و بسیاری از مشکلات پس از طرح، مرتفع می‌شوند.
رسانه‌ها این پتانسیل را دارند که یار دوازدهم استقلال شده و مشکلات این تیم را کاهش بدهند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32992

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.