آشنایی با مسئولیت‌ اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال | آوای استقلال
1

آشنایی با مسئولیت‌ اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال

  • کد خبر : 31520
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
آشنایی با مسئولیت‌ اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال
۴ عضو هیات مدیره استقلال وظایف متفاوتی در این باشگاه دارند.

به گزارش آوای استقلال، یکشنبه هفته گذشته مجمع عمومی استقلال برگزار و دو عضو جدید به نام‌های علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده به جای محمد مومنی و پرویز مظلومی به هیات مدیره این باشگاه اضافه شدند. هر کدام از افراد هیات مدیره قرار است وظایف خود را در باشگاه انجام دهند. وظایفی که شاید بسیاری از هواداران از آن بی‌خبر باشند.

حجت کریمی

کریمی پیش از این در دوره آجورلو به عنوان یک عضو اقتصادی به هیات مدیره استقلال اضافه شد و حالا به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر باشگاه فعالیت دارد. او بیشتر مذاکرات با مربیان جهت انتخاب سرمربی را خودش پیش برده و علاوه بر انتصابات، بحث نقل و انتقالاتی را هم پیش می‌برد. عمده وظایف درآمدزایی و تامین منابع مالی هم با او است.

مهدی افضلی

او سوابق زیادی در حوزه فرهنگ، اقتصاد و رسانه دارد و مدتی مدیر بنیاد فرهنگی رودکی بود. افضلی سوابق ورزشی زیادی ندارد اما در طول مدت حضورش در استقلال بیشتر نقش مدیریت کارهای فرهنگی را داشته.

علیرضا خانی

او یکی از اعضای هیات مدیره است که از طریق سازمان خصوصی‌سازی (به عنوان زیرمجموعه وزارت دارایی و عضو رسمی مجمع) وارد هیات مدیره استقلال شد. خانی قرار است بیشتر صورت حساب‌های مالی و قراردادی را بررسی کند و به عنوان حسابرس در هیات مدیره به فعالیت بپردازد. رسیدگی به قراردادهای بازیکنان از نظر بندهای مالی (و احتمالا حقوقی) یکی دیگر از وظایف او است.

مهدی حیدرزاده

او سابقه‌ای ۲۰ ساله در بازار سرمایه دارد و تخصصش اقتصادی است اما وظیفه تزریق پول به باشگاه ندارد. حیدرزاده هم اخیرا از سوی وزارت دارایی و سازمان خصوصی‌سازی به باشگاه استقلال اضافه شده و خودش در گفت و گو با برنا از علاقه به فوتبال و آشنایی به آن گفت اما نقشی در مذاکرات با بازیکنان و مربیان ندارد. نظارت بر امور اقتصادی از حمله وظایف مهم او در باشگاه است.

به گزارش برنا، استقلال در حال حاضر ۴ عضو هیات مدیره دارد و به زودی یک عضو دیگر اضافه و سپس تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص خواهد شد. در حال حاضر اما حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیر عاملی مسئولیت تمام مذاکرات با بازیکنان و انتخاب سرمربی را بر عهده دارد اما باید در انتظار انتخاب نفر جدید و برگزاری جلسه ماند. هیات مدیره فعلی البته تا امروز جلساتی را برگزار کرده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31520

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.