چهار استقلالی چگونه نظر اسکوچیچ را جلب کردند؟ | آوای استقلال
1

چهار استقلالی چگونه نظر اسکوچیچ را جلب کردند؟

  • کد خبر : 21827
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
چهار استقلالی چگونه نظر اسکوچیچ را جلب کردند؟
در جدیدترین لیست اسکوچیچ، نام چهار بازیکن استقلال دیده می شود تا آبی پوشان پس از مدت ها این تعداد ملی پوش را در تیم ملی ببینند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال که توانست در دربی ۹۸ برابر پرسپولیس به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کند، صدر جدول را با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به جدی ترین رقیب و دنبال کننده خود حفظ کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی در ۷ هفته پیش رو، با خیال آسوده تری لیگ بیست و یکم را دنبال کنند.

اما ظهر امروز اسامی بازیکنان مدنظر دراگان اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی برای دو بازی باقیمانده از مرحله مقدماتی جام جهانی برابر کره جنوبی و لبنان اعلام شد که علاوه بر چند سورپرایز و شگفتی، آبی پوشان پس از مدت ها شاهد حضور نام ۴ بازیکن خود در فهرست دراگان اسکوچیچ بودند.

* سیدحسین به حقش رسید
سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد درخشانی داشته و یکی از بهترین گلرهای لیگ با بالاترین میزان کلین شیت بوده است، در لیست مدنظر دراگان اسکوچیچ حضور دارد. حسینی که در لیگ قبل عملکرد ناامید کننده ای داشت و به نیمکت نشین رشید مظاهری تبدیل شده بود، در انتهای فصل قبل و با حضور فرهاد مجیدی، توانست روحیه از دست رفته اش را بازیابد و به گلر مطمئنی تبدیل شود.

حسینی در لیگ بیست و یکم با ثبت ۱۴ کلین شیت، بالاتر از تمامی گلرهای لیگ بوده و بالاخره توانست نظر مساعد کادرفنی تیم ملی را به خود جلب کند. او در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در دو بازی پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی حضور دارد و امیدوار است که با ادامه این درخشش، جزو ۳۰ بازیکن پایانی برای حضور در قطر باشد.

* اعتماد دوباره به عارف تازه بازگشته
حضور عارف غلامی در فهرست تیم ملی غیرمنتظره بود. بازیکنی که دوران ۷ ماهه مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی را پشت سر گذاشت و در دیدار برابر فجرسپاسی به میادین بازگشت. عارف که توانسته بود این آسیب دیدگی شدید را پشت سر بگذارد، از زمان بازگشت از مصدومیت در ۴ بازی به میدان رفته که انصافا فراتر از حد انتظار ظاهر شده است.

مدافع آبی ها که پیش از آسیب دیدگی نیز در فهرست اسکوچیچ حضور داشت و گزینه مورد علاقه سرمربی تیم ملی محسوب می شد، این بار نیز به اردوی تیم ملی فراخوانده شده است تا در غیاب مجید حسینی و سیاوش یزدانی، یکی از مدافعین مدنظر اسکوچیچ باشد.

* مهدی پور و مزد یک فصل عملکرد کم نوسان
یکی از مهره های کلیدی استقلال در این فصل، مهدی مهدی پور بوده است که به خوبی خط میانی تیمش را رهبری کرده است. هافبک خلاق اصفهانی آبی پوشان که با ۵ پاس گل، بهترین پاسور صدرنشین لیگ برتر به شمار می رود، با یک دوره تأخیر به تیم ملی دعوت شد.

او در فهرست قبلی دراگان اسکوچیچ نیز حضور داشت اما به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نتوانست در کنار سایر ملی پوشان باشد و این مرتبه مزد تلاشش در طول فصل را گرفت. بازیکنی که در لیگ بیست و یکم کم نوسان و جنگنده ظاهر شده بود و حالا در پی اثبات شایستگی هایش به اعضای کادرفنی تیم ملی است.

* حسین زاده، جانشینی برای قایدی؟
بازیکنی که با پشت سر گذاشتن مصدومیت پارگی رباط صلیبی در انتهای فصل قبل برای سایپا به میدان رفت، خرید قابل توجه مجیدی در تابستان ۱۴۰۰ بود. بازیکنی که بیش از حد انتظار در ترکیب استقلال خوب و موثر ظاهر شد و تا به اینجای فصل نیز با به ثمر رساندن ۵ گل، مهره ای موثر در تیم فرهاد مجیدی به شمار می آید.

در حالیکه دراگان اسکوچیچ روی نام مهدی قایدی خط قرمز کشیده است، او این بار امیرحسین حسین زاده جوان را به اردو فراخوانده است تا این بازیکن پس از استقلال، این بار در تیم ملی نیز جانشین باشوی کوچک باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21827

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.