۱۷ روز تا پایان فرصت اعلام استقلال استقلال به AFC | آوای استقلال
6

۱۷ روز تا پایان فرصت اعلام استقلال استقلال به AFC

  • کد خبر : 9998
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
۱۷ روز تا پایان فرصت اعلام استقلال استقلال به AFC
استقلال 17 روز دیگر باید لیست خود را برای بازی با الهلال ارسال کند

به گزارش آوای استقلال، با پایان لیگ بیستم قرارداد ۱۰ بازیکن تیم استقلال به پایان می رسد و در این بین در روزهای گذشته اخباری منتشر شده  که این تیم باید ظرف روزهای آینده لیست آسیایی خود را برای بازی با الهلال ارسال کند و مدیران باشگاه وقت زیادی برای تمدید قرارداد ندارند.

اما در این باره قانون چه می گوید؟ هر تیمی باید قبل از برگزاری اولین مسابقه خود لیست اولیه خود را به کنفدراسیون فوتبال ارسال کند، پس استقلالی ها برای ارسال لیست خود ۱۷ روز دیگر زمان دارد و آبی ها می توانند نام تمام بازیکنان فعلی خود را رد کنند.

اما لیست ارسالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۷ روز قبل از شروع بازی با الهلال قابل ویرایش است، پس با این شرایط مدیران استقلال تا ۱۸ شهریور ماه زمان دارند که نام خریدهای جدید خود را به لیست اضافه کنند و احتمالا نام کسانی که از این تیم جدا می شوند را از لیست خارج کنند.

هرچند استقلال هنوز برای ارسال لیست نهایی زمان دارد اما به نظر می رسد احمد مددی باید هرچه زودتر پروسه تمدید قرارداد با بازیکنان و خرید نفرات جدید را آغاز کند تا این تیم بتواند برای بازی با الهلال ستاره های خود را در اختیار داشته باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9998

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.