یک وزیر بی طرف در سئول شمالی | آوای استقلال
5
تمام آنچه استقلالی ها می خواهند

یک وزیر بی طرف در سئول شمالی

  • کد خبر : 10644
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
یک وزیر بی طرف در سئول شمالی
گزینه جدی وزارت ورزش، استقلالی ها را نگران کرده است.

به گزارش آوای استقلال، امروز و روز گذشته، رسانه ها از گزینه های نزدیک به صندلی وزارت ورزش نام بردند و معتقد بودند که حمید سجادی شانس بسیار بیشتری از سایر گزینه ها برای ریاست وزارت ورزش دارد.

این در حالی است که سال ۱۳۹۲ این شخص قرار بود جایگزین رویانیان برای مدیریت باشگاه پرسپولیس شود‌.در تمام سالهایی که گذشت، استقلال همواره و همواره ضربه های متعددی از وزارت ورزش خورد. از تخریب تیمی که شانس قهرمانی آسیا داشت گرفته تا بی مکانی برای تمرین روزمره تیم!

عدم تمدید بازیکنان، فراری شدن ستاره ها، عدم داشتن زمین تمرین مناسب، اسپانسر مشترک با تیم رقیب و کم کاری اسپانسر و کارگزار و …

مشکلاتی بود که استقلال در تمام این سالها با آن دست و پنجه نرم می کرد. پس از پایان دولت و از کار برکنار شدن وزیر ورزش، استقلالی ها منتظر دیدن یک شخص بی طرف روی صندلی وزارت ورزش هستند.

حتی نمی خواهند که وزیر جدید ورزش همه چیز را به سمت استقلال سوق بدهد. تنها یک وزیر بی طرف می خواهند تا بتوانند در شرایط مساوی به رقابت بپردازند.

با انتخاب شخصی که به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس از او یاد شده است، داستان سوگولی ماندن تیم سرخ ها سالهای دیگر نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم که انتخاب وزیر ورزش با دقت بیشتری باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10644

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.