یک شوی تبلیغاتی در آستانه برکناری؛رقم قرارداد یحیی چقدر است؟! | آوای استقلال
2
پشت پرده تمدید قرارداد گل محمدی توسط سرپرست سرخ‌ها؛

یک شوی تبلیغاتی در آستانه برکناری؛رقم قرارداد یحیی چقدر است؟!

  • کد خبر : 14289
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
یک شوی تبلیغاتی در آستانه برکناری؛رقم قرارداد یحیی چقدر است؟!
تمدید قرارداد سرمربی سرخ پوشان پایتخت را می توان یک سناریوی از پیش تعیین شده برای برکناری احتمالی وی از کادرفنی این تیم دانست.
به گزارش آوای استقلال، مجید صدری که این روزها به شدت زیر فشار منتقدانش به سر می‌برد برای خروج از فشار هواداران ناراضی سرخ تصمیم گرفت در آستانه بازی  با الهلال قرارداد یحیی گل محمدی را به مدت دو فصل تمدید کند تا به این ترتیب منتقدان خود را آرام نگه دارد.
اما گفته می‌شود با وجود تمدید قرارداد یحیی گل محمدی از سوی صدری در صورت ناکامی این مربی در بازی برابر الهلال هر دو نفر از جمع سرخ پوشان کنار گذاشته می شوند، به همین دلیل سرپرست مدیرعامل این باشگاه با اطلاع از وضعیت متزلزل خود در جایگاه مدیریت باشگاه پرسپولیس قرارداد گل محمدی را تمدید کرد تا به نوعی دست مدیرعامل بعدی را در پوست گردو قرار دهد!
برخی رسانه‌های خبری صبح امروز از نارضایتی گل محمدی نسبت به شرایطش خبر داده بودند که با انتشار این خبر بلافاصله مجید صدری وی را به دفتر خود دعوت کرد تا قرارداد او را با این باشگاه به مدت دو فصل دیگر تمدید کند.
ماجرا وقتی بحث برانگیزتر می‌شود که جعفر سمیعی مدیرعامل مستعفی سرخ ها نیز پس از ورودش به این باشگاه قرارداد گل محمدی را تمدید کرد و رقم قرارداد او را افزایش داد تا به نوعی از وی دلجویی کند، حالا سوال اینجاست با وجود تمدید قرارداد گل محمدی توسط سمیعی، چرا صدری با یک حرکت نمایشی قرارداد گل محمدی را تمدید کرد؟
و سوال مهمتر اینکه رقم جدید قرارداد گل محمدی با پرسپولیس چقدر است، آیا مجید صدری برای شفاف سازی در این خصوص حاضر است این مبلغ را رسانه ای کند و در این خصوص اقدام به شفاف سازی کند؟
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14289

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.