یامگا هنوز درخواستی برای جدایی به استقلال نداده است | آوای استقلال
1
برخلاف شایعات موجود

یامگا هنوز درخواستی برای جدایی به استقلال نداده است

  • کد خبر : 23614
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
یامگا هنوز درخواستی برای جدایی به استقلال نداده است
آرتور یامگا بدون شک یکی از بهترین های استقلال در فصل جاری بود و در قهرمانی این تیم نیز نقش بسزایی را در کنار سایر بازیکنان ایفا کرد.

به گزارش آوای استقلال، این بازیکن فرانسوی در فصل گذشته در حالی به استقلال پیوست که فرصت زیادی برای جذب بازیکن خارجی باقی نمانده و پنجره نقل و انتقالاتی پیش فصل در حال بسته شدن بود اما این بازیکن به عنوان اولین خارجی فصل استقلال با این تیم قراردادی دو ساله امضا کرد و اتفاقا در همان گام نخست نیز در هفته دوم رقابت ها مقابل ذوب آهن با نمایشی درخشان موفق شد تا زمینه ساز دومین پیروزی استقلال را با دو گلی که به ثمر رساند فراهم کند.
با همه این تفاسیر حالا برخی اخبار نگران کننده برای هواداران استقلال حکایت از آن دارد که این بازیکن دیگر تمایلی به ادامه همکاری با باشگاه استقلال نداشته و می خواهد قراردادش را یک طرفه با این باشگاه فسخ کند.
یامگا یکی از بازیکنان مؤثر استقلال در این فصل بوده که تا پایان هفته بیست ‌و هشتم ۱۰گل برای این تیم به ثمر رسانده، یک فصل دیگر با آبی ‌پوشان قرارداد دارد اما با ادعای برخی رسانه های داخلی او بیشتر به‌ خاطر برخی مسائل غیرفوتبالی قصد ماندن در ایران را ندارد و اگر استقلالی‌ ها نتوانند این بازیکن را برای ماندن راضی کنند، احتمالا یامگا را از دست خواهند داد.
نکته قابل توجه این که یک رسانه مدعی شده این بازیکن به برخی از هم ‌تیمی‌هایش هم گفته که شرایط ماندن در ایران را ندارد و می‌خواهد استقلال را ترک کند؛ اتفاقی که اصلا برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال خوشایند نیست.
البته یامگا یک فصل دیگر نیز با استقلال قرارداد دارد و از طرفی نیز حق و حقوقش را در این فصل تا این جای کار به طور کامل دریافت کرده و به هیچ عنوان حق ندارد قراردادش را به‌صورت یک ‌طرفه فسخ کند با این حال برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که این بازیکن فرانسوی می خواهد به صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کند و از استقلال جدا شود.
حتی بعد از مسجل‌ شدن قهرمانی استقلال در لیگ برتر، خبرهایی هم درخصوص جدایی گابریل پین یا سیلوای برزیلی از استقلال مطرح شده که البته این مربی و مدافع چنین خبری را تا امروز تأیید یا تکذیب نکرده اند اما در خصوص یامگا گفتنی است طبق شنیده های خبرنگار فرهیختگان این مدافع تا به امروز هیچ درخواستی برای فسخ قراردادش را به باشگاه اعلام نکرده است اما اگر چنین درخواستی هم بدهد باید برای جدایی از استقلال رضایت نامه دریافت کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=23614

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.