یادمان نرود با قلعه نوعی از قعر جدول به قهرمانی رسیدیم | آوای استقلال
1
برای استقلال مجلس ختم نگیریم

یادمان نرود با قلعه نوعی از قعر جدول به قهرمانی رسیدیم

  • کد خبر : 27274
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
یادمان نرود با قلعه نوعی از قعر جدول به قهرمانی رسیدیم
استقلال شرایط خوبی از بابت ارائه نمایش چشم نواز ندارد و اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم، نیمه دوم بازی با ملوان تنها زمانی بود که این تیم به معنای واقعی کلمه در حد مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شد.

به گزارش آوای استقلال، سایر دیدارها حتی مسابقه با مس کرمان که به پیروزی رسیدیم هم استقلال خوب بازی نکرد و فقط نتیجه گرفت بنابراین انتقادات مطرح شده توسط هواداران را می پذیریم اما تحت هیچ شرایطی زیر بار هتاکی نمی رویم چون چنین رفتاری با قاموس استقلالی های اصیل کاملاً در تضاد است .طرفداران می توانند منتقد باشند و شرایط را نقد کنند. اساساً طرفدار منفعل به درد نمی خورد و اکتیو بودن هواداران کمک حال هر تیمی می شود تا بهتر و سریعتر به سوی رتبه های بالاتر قدم بردارد اما نقد کردن تیم به معنای ناامید کردن همه مجموعه نیست و نباید تصور کنیم چون استقلال در ۵ هفته سپری شده فوتبال زیبایی ارائه نکرد و از پرسپولیس عقب افتاده است، همه چیز پایه یافته تلقی می شود و دیگر خبری از رسیدن به صدر جدول و تکرار عنوان قهرمانی نخواهد بود.

از قعر نشینی تا قهرمانی

شرایط کنونی استقلال قطعا به دشواری شهریور ماه سال ۱۳۸۷ نیست. زمانی که استقلال هشتمین دوره رقابت های لیگ حرفه‌ای را بسیار ضعیف و لرزان شروع کرد و حتی در یکی از هفته های آغازین مسابقات پس از ناکامی مقابل صبا باتری به قعر جدول سقوط کرد. در پایان همان مسابقه بود که امیر قلعه نوعی با صراحت گفت تیمش عنوان قهرمانی فصل را مال خود می کند و اردیبهشت ماه سال ۸۸ همه دیدیم چگونه کاپ قهرمانی لیگ برتر در اختیار استقلالی ها قرار گرفت بنابراین هنوز چیزی از دست نرفته و فرصت بسیار زیادی باقی مانده که می توانیم از آنها برای رسیدن به صدر جدول استفاده کنیم. علاوه بر لیگ برتر، جام حذفی را هم داریم و قطعاً کادر فنی استقلال هم این شرایط را به مراتب دقیق تر از همه ما درک می کنند .

ختم گرفتن برای تیم زنده !

شاید استقلال نتواند نساجی را ببرد ! اصلاً شاید در تهران مغلوب این تیم شویم ! ولی حتی اگر چنین اتفاقات تلخی رخ بدهد باز هم استقلال یک تیم زنده است که فرصت جبران مافات دارد بنابراین نباید از همین حالا در تدارک مجلس ختم مدافع عنوان قهرمانی باشیم. استقلال فارغ از هر نتیجه ای که برابر نساجی کسب کند باید از فرصت ایجاد شده برای تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر به بهترین شکل ممکن بهره ببرد تا نقاط ضعف و تاکتیکی خود را پوشش بدهد بنابراین هواداران عزیز به جای ناراحت بودن و ناامید شدن باید امیدوار و هوشیار باشند تا موفقیت تیمشان را ببینند. فراموش نکنیم فعلاً کادر مدیریتی به سرمربی اعتقاد دارد و نباید تصور کرد که همه چیز پایان یافته است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27274

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.