گل گهر فینالیست شود؛کرمان نباید میزبان فینال باشد | آوای استقلال
0
مطالبه جدی مسوولان باشگاه استقلال؛

گل گهر فینالیست شود؛کرمان نباید میزبان فینال باشد

  • کد خبر : 9792
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
گل گهر فینالیست شود؛کرمان نباید میزبان فینال باشد
تیمشان توانست جواز حضور در جدال نهایی جام حذفی را بگیرد و از آن طرف هم زمینه برای فینالیست شدن گل گهر سیرجان فراهم‌شد، جدال نهایی طبق آیین‌نامه نباید در کرمان برگزار شود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال از نظر هواداران خود شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارد و اغلب کارشناسان هم بخت شاگردان فرهاد مجیدی در این عرصه را بالا می‌دانند ولی در عین حال نمی‌توان از سایر تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی هم با بی‌تفاوتی عبور کرد به ویژه گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان که جام حذفی را به معنای واقعی کلمه جدی گرفته‌اند .

البته در این میان بعضی از مسئولان باشگاه استقلال قاطعانه معتقدند اگر تیمشان توانست جواز حضور در جدال نهایی جام حذفی را بگیرد و از آن طرف هم زمینه برای فینالیست شدن گل گهر سیرجان فراهم‌شد، جدال نهایی طبق آیین‌نامه نباید در کرمان برگزار شود.

استقلالی‌ها در توجیه این مسئله می‌گویند در آیین‌نامه رقابت‌های جام حذفی آمده است که ورزشگاه محل برگزاری جدال نهایی باید به‌معنای واقعی کلمه بی‌طرف باشد و این مسئله در مورد هیئت استان هم صدق می‌کند بنابراین اگر استقلال و گل گهر به فینال برسند، شهر کرمان که به عنوان محل اولیه برگزاری دیدار نهایی جام حذفی انتخاب شده است، حتماً باید عوض شود چون هیئت استان کرمان عامل اصلی اجرایی مسابقه فینال تلقی می‌شود و گل گهر نیز یکی از تیم‌های همین استان است بنابراین فدراسیون باید در صورت وقوع چنین اتفاقی استادیوم دیگری را به عنوان محل برگزاری جدال نهایی جام حذفی در نظر بگیرد .

مراسم قرعه‌کشی نیمه نهایی جام حذفی روز دوشنبه  برگزار می‌شود و مسابقات این مرحله نیز سیزدهم مرداد انجام خواهد شد . در نهایت فینال جام حذفی ۱۸ مرداد برگزار می‌شود .

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9792

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.