گل‌گهر، مشتری دائمی مازادهای استقلال | آوای استقلال
3

گل‌گهر، مشتری دائمی مازادهای استقلال

  • کد خبر : 19594
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
گل‌گهر، مشتری دائمی مازادهای استقلال
استقلال و گل‌گهر در سال‌های گذشته رابطه پرتلاطمی داشته‌اند.

به گزارش آوای استقلاا، حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر کافی بود تا دیگر برای هواداران استقلال یک باشگاه معمولی نباشد.
او سال‌ها بازیکن و کاپیتان استقلال بود و هر سه قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم با این مربی به دست آمده، با این حال ماجراهای مختلفی که هنگام حضور روی نیمکت تیم تهرانی یا بعد از جدایی داشته دلایلی است تا هواداران آبی نسبت به او احساسات مختلفی داشته باشند.
قلعه‌نویی تنها نقطه اشتراک گل‌گهر با استقلال نیست و این باشگاه در مقاطع مختلف بازیکنان مازاد این تیم را جذب کرده. در حال حاضر ۷ بازیکن سابق استقلال به طور مستقیم یا با واسطه راهی گل‌گهر شده‌اند.
آرمین سهرابیان، بهنام برزای، مرتضی تبریزی، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، محسن فروزان و احمد موسوی بازیکنانی هستند که در مقطعی پیراهن استقلال را پوشیده‌اند و حالا در خدمت گل‌گهر هستند.
گل‌گهر یکی از باشگاه‌های متمول لیگ برتر محسوب می‌شود، با این حال آنها معتقدند که بازیکنان معمولاً بازی در تیم‌های تهرانی را ترجیح می‌دهند و راضی کردن آنها برای حضور در سیرجان کار آسانی نیست.
این یکی از دلایل مهمی است که گل‌گهر سراغ بازیکنان مازاد استقلال، پرسپولیس و سپاهان می‌رود. با این حال رابطه احساسی قلعه‌نویی نسبت به استقلال هم در جذب بازیکنان سابق آبی‌پوش بی‌تأثیر نیست.
شکایت استقلال از بانیاما و کسر ۷ امتیاز از گل‌گهر به تازگی تنش زیادی بین دو باشگاه به‌وجود آورد و آنها بیانیه‌های زیادی علیه یکدیگر منتشر کردند.
این خصومت هم اما دلیل نشده تا باشگاه سیرجانی سراغ بازیکنان استقلال نرود. رضا آذری یکی از بازیکنانی است که از برنامه‌های مجیدی کنار رفته و ترجیح می‌دهد که برای نیم‌فصل دوم به تیم دیگری برود. حالا شنیده می‌شود که گل‌گهر مشتری جدی این بازیکن جوان است تا او را به تیمش اضافه کند.
اصرار گل‌گهر برای جذب آذری این سؤال را به‌وجود می‌آورد که نیمکت‌نشین فعلی استقلال چقدر می‌تواند به کیفیت این تیم اضافه کند؟
آیا آذری از بازیکنان فعلی گل‌گهر بهتر است و می‌تواند به ترکیب اصلی این تیم برسد؟ آمار آذری تا حدودی به این سؤال پاسخ می‌دهد؛ این هافبک ۲۳ ساله در چهار فصل اخیر سه فصل عضو استقلال بوده و در ۱۲ بازی تنها یک گل داشته، بدون اینکه پاس گلی داده باشد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19594

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.