گل‌محمدی معنای هوچیگری را تغییر داد! | آوای استقلال
2

گل‌محمدی معنای هوچیگری را تغییر داد!

  • کد خبر : 8561
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
گل‌محمدی معنای هوچیگری را تغییر داد!
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک بدون اینکه نامی از کسی ببرد به انتقاد از کسانی پرداخت که نسبت به داوری معترض هستند.

به گزارش آوای استقلال، سرمربی پرسپولیس با کنایه به فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال اعلام کرد که برخی‌ها با هوچی‌گری روی نیمکت شلوغ‌کاری می‌کنند و مصونیت هم دارند.

اظهارات گل‌محمدی امروز دو موضوع را در پی داشت، نخست اینکه او با وجود تمام رفتارهایی که در بازی با گل‌گهر سیرجان از خود نشان داد و به کمک داور حمله‌ور شد، محرومیتی برای او در نظر نگرفتند تا امروز به راحتی درباره مسائل مختلف صحبت کند، در صورتی که مشابه این اتفاق در بازی ذوب‌آهن و سایپا رخ داد و شهاب گردان از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

دومین موضوع در صحبت‌های گل‌محمدی، تغییر معنای هوچیگری است. سرمربی پرسپولیس با شلوغ کاری کنار زمین در بازی با گل‌گهر سیرجان در شرایطی که گل‌گهر می‌توانست صاحب پنالتی شود، اشکان خورشیدی و کمک داور بازی را مجاب کرد که تا تصمیم اشتباهی بگیرند و چسبیده به خط محوطه جریمه به سود گل‌گهر اعلام خطا کنند. مسئله بعدی عدم اخراج گل‌محمدی بود و با صحبت‌هایی که امروز انجام داد معنای هوچیگری را تغییر داد! باید از این پس به مربیان معنای هوچیگری به سبک گل‌محمدی را یاد داد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8561

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.