گزارش اسفناک در اطراف تیم ملی فوتبال/ دلیل بازی نکردن امثال یزدانی چیست؟ | آوای استقلال
2

گزارش اسفناک در اطراف تیم ملی فوتبال/ دلیل بازی نکردن امثال یزدانی چیست؟

  • کد خبر : 20667
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
گزارش اسفناک در اطراف تیم ملی فوتبال/ دلیل بازی نکردن امثال یزدانی چیست؟
گزارش اسفناک در اطراف تیم ملی نشان می‌دهد که چرا نباید امثال سیاوش یزدانی در تیم ملی بازی کنند.

به گزارش آوای استقلال، از زمانی که دراگان اسکوچیچ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفته است، کمتر از بازیکنان استقلال در ترکیب تیم ملی استفاده می‌شود و حتی باید گفت اصلا استفاده نشده است. سیاوش یزدانی و مهدی قایدی پای ثابت اردوهای تیم ملی بودند. قایدی پس از ترانسفر به شباب الاهلی امارات دیگر جایی در ترکیب تیم ملی پیدا نکرد و یزدانی هم به جز بازی با امارات که دقایقی به میدان رفت جایی در تفکرات اسکوچیچ نداشت.

در گذشته خبر‌هایی به گوش رسیده بود که اطراف تیم ملی کسانی هستند که برای قایدی در برخی از رسانه‌ها حواشی زیادی ساخته بودند و حتی مهاجم تیم ملی به حضور این افراد معترض شده بود. امروز گزارش‌هایی رسیده که این افراد با نقشه قبلی به دنبال تخریب یزدانی بودند، به طوری که برای حمایت از محمدحسین کنعانی‌زادگان در رابطه با ماجرای ویس لو رفته، نقشه‌های زیادی کشیدند تا این موضوع را به مدافع استقلال ارتباط بدهند. اگر چه یزدانی بعد از بازی با پیکان از خجالت کنعانی‌زادگان در آمد، اما به راستی در فدراسیون خوبان عالم چه خبر است که جایگاه تیم ملی را به خطر انداخته‌اند و با نگاه‌های رنگی به دنبال تخریب بازیکنان خوبی در سطح یزدانی هستند؟ یزدانی آنقدر عملکرد خوبی داشته که حتی پیشکسوتان پرسپولیس هم می‌پذیرند جای او در ترکیب اصلی تیم ملی است.

اینکه برخی افراد که فاقد جایگاه قانونی هستند و بیشتر به دنبال گرفتن پاداش پیروزی و سفر بوده‌اند، چرا باید کاری کنند که وضعیت اسفناکی در تیم ملی دیده شود. تاکنون سابقه نداشته که در اردوهای تیم ملی این همه بین بازیکنان اختلاف دیده شود. این روزها هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال عزل رئیس فدراسیون است که اگر این اتفاق بیفتد به طور حتم وضعیت اسفناک دیگر در فدراسیون و تیم ملی دیده نمی‌شود و شأن تیم ملی نیز حفظ خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20667

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.