گرفتن صدرنشینی از استقلال عُرضه می‌خواهد که بعضی تیم‌ها ندارند! | آوای استقلال
0
چشمتان را باز کنید و آمار تیم صدرنشین را ببینید؛

گرفتن صدرنشینی از استقلال عُرضه می‌خواهد که بعضی تیم‌ها ندارند!

  • کد خبر : 37640
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
گرفتن صدرنشینی از استقلال عُرضه می‌خواهد که بعضی تیم‌ها ندارند!
این مطلب قصد ندارد وارد جزئیات حریم خصوصی زندگی یک شخص معلوم الحال شود زیرا با وجود تمام انتقاداتی که به رفتار شخص مورد نظر وارد است اما معتقدیم که در فضای دمکراسی هر کسی مختار است رویه زندگی خود را انتخاب کند و هیچکس را نمی‌توان به زور و جبر از مسیری که انتخاب کرده و از آن طریق امرار معاش می‌کند به صراط مستقیم هدایت کرد!

به گزارش آوای استقلال، حقیقتا آنچه باعث شد تا نقدی به رفتار غیر عادی و تحریک کننده شخص مذکور داشته باشیم نه تسویه حساب شخصی بود و نه رجزخوانی با رقیب و نه پاسخ دادن به مطالبی که واقعا فاقد بار فنی است و ارزش جواب دادن ندارد اما فارغ از همه زاویه هایی که ما با تیم رقیب داریم این شخص که مدتهاست نقش وکیل مدافع و لیدر مجازی آنها را بازی می‌کند انصافا قابل ترحم است و بی توجهی به او باعث شده تا برای دیده شدن و به چشم آمدن به هر ترفندی متوسل شود!
البته فراموشی و دور افتادن از بطن فوتبال، چنان فشار روحی به او وارد کرده که برای لایک خوردن و جذب فالوور از به نمایش گذاشتن اندام خصوصی شریک زندگی خود هم واهمه ای ندارد و این ولنگاری رفتاری اخیرا او را به درجه ای از رذالت رسانده که دیگر فرق خوب و بد را از هم تشخیص نمی‌دهد و برخی رفتارهای مبتذل که نه تنها در جامعه ما برای عموم مردم قُبح و کراهت دارد بلکه در کل دنیا هم به معرض نمایش گذاشتن تصاویر مستهجن یک شخص از شریک زندگی خود صرفا نشانه هایی از کمبود عاطفی و مشکلات روانی است و هیچ ربطی به روشنفکری و آزادی و مصادیق مرتبط با دمکراسی ندارد.
اما در خصوص انتقاداتی که از طرف شخص مذکور و قُماش همفکر او به استقلال و تاکتیک جواد نکونام مطرح می‌شود لازم است عرض کنیم که جواب این طیف منتقد در جدول رده بندی لیگ به وضوح مشخص است و نیازی به توضیح جامع و مفصل ندارد اما از آنجا که این جماعت سواد و درک درستی حتی از فوتبال هم ندارند لازم است توضیحاتی مختصر جهت تنویر مغزهای پوسیده ارائه شود!
نکته جالب در خصوص منتقدین و ادعاهایشان این است که تیم مورد علاقه آنها با وجود آنکه در طول فصل از حمایت کامل داوران بهرمند بوده و بارها به واسطه اشتباهات داوری امتیازات حساسی را کسب کرده همین الان که ۲۰ هفته از لیگ گذشته با اختلاف سه امتیاز زیر استقلال و در رده دوم جدول قرار دارد و این یعنی اینکه تیم پرسپولیس بر خلاف همه ادعاهایی که مطرح می‌شود توانمندی و عُرضه صدرنشینی تا این هفته از لیگ را نداشته و آمار هم نشان می‌دهد که استقلال صدرنشین با ۱۰ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد و تعداد گلهای زده استقلال هم از تیم پرسپولیس که ادعا دارد یک تیم هجومی است بیشتر است و در جدول آمار گلزنی هم استقلال تیم سوم لیگ است.
در جدول لیگ تیم صنعت نفت با ۳۲ گل خورده تیم قعرنشین است و بهترین خط حمله متعلق به سپاهان است که با ۳۸ گل زده تیم چهارم جدول لیگ برتر است اما سپاهان هم که یک تیم با هزینه های نجومی محسوب می‌شود ۲۰ گل خورده دارد که این نشان می‌دهد تیم اصفهانی که با توجه به هزینه سنگین هزار میلیاردی از مدعیان قهرمانی لیگ به حساب می آید سازمان دفاعی مستحکمی ندارد.
لذا عملکرد سازمان دفاعی مستحکم استقلال و خط دفاعی مقتدر آبی ها قابل ستایش و تحسین برانگیز است و هیچ منطقی نمی‌تواند با استناد به آمار موجود و جایگاه تیم‌ها در جدول رده بندی جایگاه استقلال را بی ارزش تلقی کند و صدرنشینی مطلق تیم نکونام را به شانس و تقدیر ربط دهد.
ضمن اینکه توجه داشته باشید که ضعیف ترین خط دفاع لیگ یعنی صنعت نفت آبادان با ۳۲ گل خورده تیم آخر جدول است و بهترین خط حمله لیگ یعنی سپاهان هم با ۳۸ گل زده در رده چهارم قرار دارد. بنابراین گل نخوردن و داشتن سازمان دفاعی مقتدر می‌تواند هفته های متوالی یک تیم را در اوج و صدر جدول نگه دارد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که یک تیم با بهترین آمار گلزنی صدرنشین شود همانطور که سپاهان فاصله نسبتا زیادی با صدر جدول دارد.
هر چند که منتقدین بی منطق احتمالا نتایج استقلال را ماحصل بُردهای اقتصادی می‌دانند اما هر چه هست استقلال هفته های متوالی صدر جدول و سرور پرسپولیس بوده و هست و گرفتن این صدرنشینی از تیم نکونام مستلزم تلاش بیشتر و توانایی های فنی و تاکتیکی تیم‌های رقیب است و اگر تیمی عُرضه صدرنشینی دارد راه باز است بسم الله!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37640

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.