گام بلند سیدحسین به سوی دستکش طلا | آوای استقلال
0

گام بلند سیدحسین به سوی دستکش طلا

  • کد خبر : 37624
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
گام بلند سیدحسین به سوی دستکش طلا
دروازه‌بان استقلال با کلین‌شیت در مسابقه داربی به تنهایی رکورددار کلین‌شیت در لیگ بیست‌وسوم شد.

به گزارش آوای استقلال، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران به مانند هفته نوزدهم، پرگل و جذاب دنبال شد و تها تنها مسابقه بدون گل هفته، نبرد استقلال و پرسپولیس بود و در ۷ مسابقه دیگر، ۱۹ گل به‌ثمر رسید که آمار جالب‌توجهی محسوب می‌شود. از ۱۶ تیم لیگ برتری، در کنار استقلال و پرسپولیس، ۴ تیم دیگر هم توانستند با دروازه بسته به کار خود در هفته بیستم پایان بدهند؛ پیکان تهران، استقلال خوزستان، گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران که بسته‌ماندن دروازه ۳ تیم پایین‌جدولی از جمله اتفاقات جالب‌توجه هفته بود.

حسینی از پورحمیدی سبقت گرفت
حسین حسینی دروازه‌بان استقلال که به دنبال رسیدن به دومین دستکش طلایی در دوران فوتبال خود است، در داربی پایتخت توانست آمادگی فنی بالای خود از نشان بدهد و روی معدود موقعیت‌های مسابقه که توسط مهدی ترابی و اوستون اورونوف خلق شد، آمادگی فنی بالایی از خود نشان داد و توانست دوازدهمین کلین‌شیت خود را به‌ثبت برساند؛ آن‌هم در حالی‌که پیش از بازی داربی، تراکتور در خانه بردی ۴ بر ۲ را برابر هوادار به‌دست آورد تا اولین پیروزی این فصل سرخ‌پوشان بدون کلین‌شیت حسین پورحمیدی به‌ثبت برسد و او نتوانست شمار کلین‌شیت‌های خود را به عدد ۱۲ برساند تا در کورس رقابت برای رسیدن به دستکش طلایی فصل، از حسین حسینی عقب بماند.

شمار کلین‌شیت‌های اخباری هم دورقمی شد
محمدرضا اخباری دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان بعد از آنکه هفته گذشته در انزلی برابر ملوان ناکام در ثبت کلین‌شیت بود و از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دید، این هفته در جدال با صنعت‌نفت آبادان عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و توانست دروازه‌اش را در نبرد با زردپوشان آبادانی بسته نگه دارد. ثبت کلین‌شیت برابر صنعت‌نفت باعث شد تا شمار کلین‌شیت‌های اخباری در فصل جاری به عدد ۱۰ برسد و او در سمت مدعیان دستکش طلایی موقعیت خود در رتبه سوم را حفظ کرد.

بیرانوند برای بازگشت به کورس خیز برداشت
علیرضا بیرانوند در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه داربی، بیشتر در جریان بازی بود که توانست ۲ مهار موفق داشته باشد و این ۲ مهار برای ثبت نهمین کلین‌شیت او در فصل جاری کافی بود. بیرانوند که هفته گذشته عملکرد دور از انتظاری برابر فولاد خوزستان داشت، حالا با ثبت کلین‌شیت برابر استقلال توانست در مسیر بازگشت به کورس مدعیان دستکش طلایی قدم بردارد. بعد از او، کریستوفر کنت با ۷ کلین‌شیت در جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ بیست‌وسوم حضور دارد و علیرضا جعفرپور، افشار صداقت، علیرضا حقیقی و حامد لک هم با ۶ کلین‌شیت مشترکاً رتبه ششم را در اختیار دارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37624

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.