کی قرار است با بازیکن سالاری برخورد شود؟ | آوای استقلال
5
طارمی و خود بزرگ بینی!

کی قرار است با بازیکن سالاری برخورد شود؟

  • کد خبر : 28092
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
کی قرار  است با بازیکن سالاری برخورد شود؟
مصاحبه اسکوچیچ در خصوص مهدی طارمی آنقدر واضح و بی پرده است که دیگر حتی خودش هم نمی تواند دفاعیه ای برای خودش داشته باشد!

به گزارش آوای استقلال، بازیکن منفعت طلبی که برای رسیدن به پول و ثروت و موقعیت دست به هر کاری زده و هر ننگی را برای خودش به حان خریده است!

یادتان هست در برنامه نود اعتراف کرد که پول ریزه اسپورت ترکیه را نداده تقصیر را گردن پرسپولیس داد؟

بازیکنی که آنقدر وقیح و بی شرم است که علنا در تلویزیون و در برنامه ای پر بیننده به دزدی و کلاهبرداری خودش اعتراف می کند، هر کار کثیفی از دستش بر می آید!
مگر می شود کلاهبردار بود اما خنگ؟
آنقدر خنگ که حواسش نباشد این حرفهایی که در تلویزیون می زند، اعتراف به دزدی و کلاهبرداری است و به عنوان سند مدرک می توان به آن استناد کرد؟

قطعا طارمی می دانسته چه می گوید اتفاقا به عمد آن حرفها را زد تا دو کد را ارسال کرده باشد اول آنکه من آدم کثیفی هستم و براز ثروت و قدرت و خلاصی از زندگی سخت گذشته ام هر کاری می‌کنم
و مگس ها را دور خودش جمع کند و آنها که دستی در تخلف دارند بدانند او اهل خلاف و شرارت هست پس همکاری شان را با هم آغاز کنند.

دوم این که بگوید من دوستانی دارم که به پشتوانه شان خلاف می‌کنم و در تلویزیون هم با اقرار دارم کسی هم نمی تواند کاری به من داشته باشد!

وقتی حسن روحانی به خاطر جلوگیری از شکایت ریزه اسپورت به ملاقات اردوغان رفت باید همه می فهمیدند او دیگر یک بازیکن نیست و به زودی برای خودش باندی تشکیل می دهد و مافیایی می شود برای خودش!

حالا اسکوچیچ با این مصاحبه پرده از مظلوم نما برداشت.
بازیکنی که بدون جار و جنجال پشت آن قیافه تو سری خورش هیولایی خوابیده که می‌خواهد بدزد و ببرد و بزرگ شود و سرکرده مافیا باشد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28092

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.