کل محمدی دوباره آچمز شد! | آوای استقلال
3
پرسپولیس باز هم نتوانست بازی برده را حفظ کند

کل محمدی دوباره آچمز شد!

  • کد خبر : 3898
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کل محمدی دوباره آچمز شد!
یحیی گل محمدی باز هم در یک بازی بزرگ دیگر موفق به حفظ پیروزی نشد
پرسپولیس در حالی مقابل سپاهان متوقف شد که از این تیم پیش بود و می توانست نتیجه را حفظ کند.
به گزارش آوای استقلال ، این برای اولین بار نیست که شاگردان گل محمدی نمی توانند پیروزی خود را حفظ کنند. طی ۱۵ ماهی که گل محمدی به عنوان سرمربی به نیمکت سرخ پوشان اضافه شده، این چندمین بار است که سرخ پوشان در یک بازی حساس از حریف خود پیش می افتند اما به خاطر تجمع در یک سوم میانی و خط دفاع به فاز دفاعی می روند و در نهایت آن قدر حریف خلق موقعیت می کند که گل می زند.
دلیل این اتفاق بی شک تغییر فاز تاکتیکی پرسپولیس است. پرسپولیس تا زمانی که گل نمی زند تمام تلاشش را برای گلزنی به کار می گیرد و تاکتیک های مختلف را برای گلزنی به کار می گیرد اما به محض گلزنی، همه چیز فراموش می شود و پرسپولیس به فاز دفاعی فرو می رود و به همین دلیل حریف آن قدر جلو می کشد و موقعیت ایجاد می کند تا در نهایت گل خورده را جبران کند.
نگاهی به دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل استقلال نشان می دهد پرسپولیس دقیقا به همین دلیل بازی برده را از دست داده است. اتخاذ تصمیم های نامناسب بعد از گلزنی باعث شد پرسپولیس در بازی دربی برگشت و دربی حذفی با این که از حریف پیش افتاد اما آن قدر عقب کشید و حمله نکرد تا استقلالی ها از زمین و آسمان روی دروازه توپ ریختند و درنهایت نتیجه بازی را تغییر دادند.
این اتفاق در دیگر بازی های حساس هم رخ داده است. در بازی با اولسان که پرسولیس با گل مهدی عبدی پیش افتاد، آن قدر در لاک دفاعی فرو رفت و تیم حریف آن قدر فشار آورد که بازیکنان پرسپولیس زیر فشار زیاد دست به اشتباهات فردی زدند و باز هم نتیجه تغییر کرد.
به هر حال این اتفاق در فوتبال دنیا رخ می دهد که یک تیم در یک بازی آن قدر عقب می نشیند که در نهایت نتیجه تغییر می کند اما کمتر پیش آمده که یک تیم در چند بازی این اتفاق برایش رخ دهد. وقتی این اشتباهات چند بار پیاپی پشت هم و در بازی های بزرگ رخ می دهد این پالس را می فرستد که تیم دچار مشکل است و نمی تواند نتیجه را حفظ کند و مشکل بزرگ تر این است که هنوز کادر فنی هیچ برنامه ای برای تغییر این روند نداشته و پرسپولیس پس از این که با تاکتیکی هجومی به گل رسید، به یک باره عقب می نشیند و آن قدر در لاک دفاعی فرو می رود تا در نهایت نتیجه بازی تغییر کند.
باید منتظر بود و دید درنهایت آیا گل محمدی و دستیارانش فکری به حال این معضل خواهند کرد یا قرار است پرسپولیس هم چنان بازی های بزرگ را با این که پیش می افتد از دست بدهد.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3898

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.