کریمی: برخی باور نداشتند بدهی‌ها پرداخت شده است | آوای استقلال
1

کریمی: برخی باور نداشتند بدهی‌ها پرداخت شده است

  • کد خبر : 30442
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
کریمی: برخی باور نداشتند بدهی‌ها پرداخت شده است
سرپرست باشگاه استقلال گفت: در سخت ترین شرایط و با وجود هزاران مشکل این کار را قبول کردم و نگفتم در باشگاه پول نیست.

به گزارش آوای استقلال، حجت کریمی در خصوص پرداخت مطالبات استراماچونی و بسته شدن پرونده بزرگترین بدهی خارجی استقلال، اظهار داشت: پول استراماچونی دو روز قبل پرداخت شد. رسید آن را گرفتیم و به فیفا هم اعلام کردیم. آن‌ها هم به وکیل استراماچونی نامه زدند.

هفته آینده به امارات می‌روم

وی افزود: این بدهی حدود یک میلیون ۶۰۰ هزار یورو بود. باشگاه شباب الاهلی هم روز گذشته مطالبات خودش به مقدار یک میلیون درهم را نقدا دریافت کرد. هفته آینده هم برای مذاکره با مسئولان این باشگاه و بخشش جریمه به امارات خواهم رفت. کارهای پرداخت پول پادووانی را هم در حال انجام است و ان‌شاالله در یکی دو روز آینده به نتیجه می‌رسد. قابل توجه افرادی که باور نداشتند بدهی‌ها پرداخت شده است!

یامگا ۱۰ روز قبل نوتیس (اخطار) داد

سرپرست باشگاه استقلال در مورد پرداخت مطالبات کوین یامگا، گفت: او ۱۰ روز قبل نوتیس داده است. از وقتی ما آمدیم همه درخواست دادند! امروز کارهای مربوط به مطالبات یامگا را انجام دادم. مطالبات او ۱۸۰ هزار یورو است. از بانک شهر درخواست کردم و آن‌ها هم قبول کردند در این زمینه به ما کمک کنند. قرار شد از وزارت خانه دستور بگیرم و وزیر ورزش نامه بدهد. پیگیر این موضوع هستم. مطالبات بقیه خارجی‌ها را هم حل می‌کنیم. حجم کار زیاد است و به امید خدا یک به یک همه را حل می‌کنیم. از بانک شهر، مدیرعامل این بانک و عوامل بین الملل آن‌ها تشکر می‌کنم.

در سخت ترین شرایط مسئولیت قبول کردم

کریمی تصریح کرد: من یک خادم هستم و آمدم به این تیم کمک کنم. تا جایی هم که توانستم کار کردم. می‌توانستم مانند مدیران قبلی به ۴ بازیکن پول بدهم، دنبال کارها نروم و این حواشی را هم نداشته باشم ولی سنگین ترین کار را قبول کردم. در سخت ترین شرایط و با وجود هزاران مشکل این کار را قبول کردم و نگفتم در باشگاه پول نیست. از دولت، وزارت ورزش به خصوص حمید سجادی، نمایندگان مجلس و دیگر نهادها و عزیزانی که در این راه کم حال و همراه ما بوده و هستند، تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30442

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.