کدام تیم‌ها به لیگ قهرمانان ۲۵-۲۰۲۴ صعود کرده‌اند؟ | آوای استقلال
0

کدام تیم‌ها به لیگ قهرمانان ۲۵-۲۰۲۴ صعود کرده‌اند؟

  • کد خبر : 37035
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کدام تیم‌ها به لیگ قهرمانان ۲۵-۲۰۲۴ صعود کرده‌اند؟
تا این لحظه تکلیف چند تیم برای لیگ قهرمانان سال آینده مشخص شده است.

به گزارش آوای استقلال، لیگ قهرمانان آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید در ۳ سطح برگزار می‌شود و تغییرات گسترده‌ای خواهد داشت اما تا همین لحظه، نام برخی تیم‌های شرکت کننده در این تورنمنت مشخص شده است.

سطح اول لیگ قهرمانان آسیا که با نام نخبگان شناخته می‌شود شامل ۱۲ تیم در شرق و ۱۲ تیم در غرب است. در این سطح تا امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس، ویسل کوبه و کاوازاکی از ژاپن، اوسان و پوهانگ از چین، شانگهای از چین و پاختاکور از ازبکستان حضور خود را قطعی کرده‌اند. در این سطح که بسیار هم رقابت در آن سخت است، ایران ۲ نماینده قطعی و یک نماینده در پلی‌آف دارد. اگر نماینده ایران در پلی‌آف ناموفق باشد به سطح دوم می‌رود.

در سطح دوم هم البته تا این لحظه چند تیم حضور خود را قطعی کرده‌اند که مرور نام‌ها مشخص می‌کند رقابت در این سطح هم چندان آسان نیست. تا امروز در سطح دوم، نسف قارشی از ازبکستان، استقلال تاجیکستان، هیروشیما از ژاپن، چونبوک از کره جنوبی و اف سی سیدنی از استرالیا حضور خود را قطعی کرده‌اند. ایران در این سطح نماینده مستقیمی ندارد اما اگر نماینده ما در پلی‌آف شکست بخورد در این سطح حضور پیدا می‌کند.

طبق شنیده‌ها قهرمان لیگ و جام حذفی در مرحله گروهی حضور پیدا می‌کنند و نایب قهرمان لیگ به پلی‌آف خواهد رفت که چه نخبگان و چه در سطح دوم کار سختی برای قهرمانی خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37035

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.