کتک زدن مردم بلامانع است و محرومیتی ندارد! | آوای استقلال
2
تفسیر حکم کمیته انضباطی در خصوص کنعانی زادگان

کتک زدن مردم بلامانع است و محرومیتی ندارد!

  • کد خبر : 37027
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
کتک زدن مردم بلامانع است و محرومیتی ندارد!
محرومیت تعلیقی در قانون ما چیزی شبیه باد هواست و صرفا برای خالی نبودن عریضه و عوام فریبی صادر می‌شود!

به گزارش آوای استقلال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که سابقه صدور چنین احکامی دارد اخیرا نیز پس از بررسی صحنه ای که منجر به حمله وحشیانه حسین کنعانی زادگان به چند هوادار کم سن و سال فوتبال شد برای او یک حکم نوازش گونه صادر و ابلاغ کرده است. حکمی که اگر صادر نمیشد سنگین تر و قابل توجیه تر بود اما کمیته انضباطی نشان داد که رویکرد جانبدارانه و سلیقه ای و علایق رنگی کاملا در احکام صادر شده تاثیرگذار است و خبری از اجرای عدالت و تنبیه خاطیان آنگونه که موجب درس عبرت و عدم تکرار تخلف شود وجود ندارد.
کنعانی زادگان که پیش از این نیز سوابق تیره و تاری در فوتبال ما دارد با وجود اطمینان از این رویکرد کمیته انضباطی خیالش کاملا راحت است که حتی با ارتکاب تخلفات محرز نیز جرایمی سنگین تر از محرومیت تعلیقی برای او صادر نخواهد شد و این اطمینان خاطر باعث شده که هر بار با گستاخی بیشتر به تکرار رفتار ناشایستش ادامه داده و برای قانون اهمیتی قائل نشود!
اینها همه نتیجه مماشات و انفعال ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است که همیشه در مواجهه با تخلفات واضح بازیکنان پرسپولیس چشم پوشی می‌کنند و وقتی قرار به تصمیم گیری و صدور رای انضباطی برای پرسپولیسی هاست دست و پایشان می‌لرزد و از اعمال قانون برای خاطیانی که لباس پرسپولیس بر تن دارند طفره می‌روند و نهایت نرمش را از خود نشان می دهند!
به واقع واکنش کمیته انضباطی به بی اخلاقی و پرخاشگری کنعانی زادگان و ضرب و شتم چند هوادار کم و سن و سال در یک محیط عمومی فقط موجب گستاخی بیشتر خاطی و ترویج خشونت و بی اخلاقی و عادی سازی این قبیل رفتارهاست و قطعا مایه ننگ جامعه فوتبال ماست که ارکان قضایی آن اینچنین در برابر ناهنجاری رفتاری و گستاخی یک بازیکن بی تفاوت هستند و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده و کسی کتک خورده و احساسات اهالی فوتبال جریحه دار شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37027

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.