کاپیتان پرسپولیس می رود تا شجاع بیاید! | آوای استقلال
0
احتمال انتخاب سید جلال به عنوان دستیار یحیی

کاپیتان پرسپولیس می رود تا شجاع بیاید!

  • کد خبر : 3422
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کاپیتان پرسپولیس می رود تا شجاع بیاید!
شنیده می شود شاید این مدافع در پایان لیگ بیستم یا لیگ قهرمانان آسیا از فوتبال خداحافظی کند و مربی شود که در آ ن صورت احتمالا به جمع دستیاران یحیی اضافه می شود.

شاید اگر شجاع خلیل زاده با پرسپولیس فسخ نمی کرد و به الریان قطر نمی رفت،سید جلال امسال خیلی کمتر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می گرفت اما بهرحال با جدایی شجاع پرسپولیس فرصتی برای جذب مدافع میانی نداشت و در نیم فصل هم فقط فرشاد فرجی را خرید که باید دید او جواب می دهد یا نه؟

یحیی گل محمدی برای فصل آینده قصد دارد شجاع خلیل زاده را برگرداند و البته یکی دو مدافع دیگر هم بخرد تا کم کم به سید جلال استراحت بدهد. حتی شنیده می شود شاید این مدافع در پایان لیگ بیستم یا لیگ قهرمانان آسیا از فوتبال خداحافظی کند و مربی شود که در آ ن صورت احتمالا به جمع دستیاران یحیی اضافه می شود.

البته باید دید در ماههای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما بهرحال کاپیتان پرسپولیس به مرز ۴۰سالگی نزدیک می شود و گل محمدی باید به فکر جوانگرایی در خط دفاعی پرسپولیس باشد.

سید جلال حسینی چندی قبل به مبلغ قرارداد خود هم اعتراض داشت که البته قرار شد تغییراتی در آ ن صورت بگیرد اما حداقل تا امروز این تغییرات لحاظ نشده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3422

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.