کاپیتان استقلال و وضعیت مبهم برای بازی با سایپا | آوای استقلال
1

کاپیتان استقلال و وضعیت مبهم برای بازی با سایپا

  • کد خبر : 8523
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کاپیتان استقلال و وضعیت مبهم برای بازی با سایپا
وضعیت وریا غفوری برای دیدار با سایپای تهران هنوز مشخص نیست.

به گزارش آوای استقلال، کاپیتان استقلال از مدت ها قبل دچار مصدومیت شده و هنوز به ترکیب تیمش برنگشته است. وریا غفوری از یک درد کهنه در زانویش رنج می برد که باید پایش را جراحی کند اما به خاطر شرایط استقلال و حضور در کوران مسابقات مدت ها است جراحی مینیسک خود را به عقب می اندازد.

از این رو غفوری با عود کردن دوباره این درد ۳ بازیکن گذشته استقلال مقابل گل گهر، آلومینیوم و تراکتور را از دست داد و هنوز وضعیتش برای مسابقه با سایپا هم مشخص نیست.
پزشکان استقلال قرار است فردا(جمعه) از وضعیت زانوی غفوری تست بگیرند تا مشخص شود او می تواند مقابل سایپا بازی کند یا نه اما یک مساله مهم دیگر درباره کاپیتان آبی ها وجود دارد.

نگرانی غفوری و فرهاد مجیدی این است که شاید این بازیکن در مصاف با سایپا به میدان برود و همین حضور موجب تشدید مصدومیتش شود و دیدار با پرسپولیس در دربی پایتخت را از دست بدهد. از این رو مجیدی و غفوری درباره حضور کاپیتان استقلال مقابل سایپا ریسک نمی کنندو اگر او صد درصد آماده نباشد بازهم در ترکیب آبی ها غایب خواهد بود.

بی تردید حضور در دربی پایتخت در یک چهارم نهایی جام حذفی برای غفوری اهمیت ویژه ای دارد و به همین خاطر احتمال عدم حضور او در ترکیب استقلال مقابل سایپا هم وجود دارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8523

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.