کارگرجم‌: استقلال، ذوب‌آهن را مجبور به اشتباه کرد | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

کارگرجم‌: استقلال، ذوب‌آهن را مجبور به اشتباه کرد

  • کد خبر : 27897
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۴۸
کارگرجم‌: استقلال، ذوب‌آهن را مجبور به اشتباه کرد
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در نیمه دوم بهتر حمله مرد و این حملات باعث شد تا مدافعان ذوب‌آهن مجبور به اشتباه کردن شوند، اینکه استقلال با گل به خودی برنده از زمین خارج شد چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.

به گزارش آوای استقلال، «اکبر کارگرجم» روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال در بازی با ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌‌های ایران اظهار داشت: اینکه استقلال با امتیاز کامل ورزشگاه فولادشهر را ترک کرد اتفاق خوشایندی است که در بازی با ذوب‌آهن رخ داد.
وی افزود: وقتی ساپینتو دید ترکیبی که در ابتدای مسابقه به زمین فرستاد نتواست انتظارات اور را برآورده سازد تغییراتی را به وجود آورد و روند تیمی آبی‌پوشان شکل بهتری را به خود گرفت.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که می‌توان نسبت به بازی استقلال گرفت این بود که بازیکنان ذوب‌آهن از جناح چپ استقلال حملاتی را تدارک دیدند اما خوشبختانه این حملات ره به جایی نبرد.
کارگر جم خاطرنشان کرد: خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال روز خوبی را پشت سر گذاشتند و چه در دفاع تیمی و چه در دفاع منطقه‌ای وظایفی را که بر دوششان گذاشته شده بود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.
وی تصریح کرد: استقلال در نیمه دوم بهتر حمله مرد و این حملات باعث شد تا مدافعان ذوب‌آهن مجبور به اشتباه کردن شوند، اینکه استقلال با گل به خودی برنده از زمین خارج شد چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم هستند و رقابت آنها تا روز آخر لیگ ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27897

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.