کادر قبلی مهم‌تر بود یا قرارداد ما؟ | آوای استقلال
3
صدای بازیکنان استقلال به‌خاطر مطالبات درآمد

کادر قبلی مهم‌تر بود یا قرارداد ما؟

  • کد خبر : 8881
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
کادر قبلی مهم‌تر بود یا قرارداد ما؟
آبی‌ها در این مدت جز گرفتن پاداش از فرهاد مجیدی که حدود ۳۰ تا ۴۰میلیون تومانی را نصیب هرکدام از آنها کرده است در این مدت دریافتی دیگری از باشگاه نداشته‌اند و این موضوع به‌شدت کادرفنی و بازیکنان را عصبانی کرده است.

به گزارش آوای استقلال، تیم فوتبال استقلال درحالی پنجشنبه یک دیدار سرنوشت‌ساز مقابل پرسپولیس را برگزار خواهد کرد که همچنان خبری از تزریق مالی در اردوی آبی‌‌پوشان نبوده و به‌نظر می‌رسد فعلا این روند ادامه داشته باشد. آبی‌ها در این مدت جز گرفتن پاداش از فرهاد مجیدی که حدود ۳۰ تا ۴۰میلیون تومانی را نصیب هرکدام از آنها کرده است در این مدت دریافتی دیگری از باشگاه نداشته‌اند و این موضوع به‌شدت کادرفنی و بازیکنان را عصبانی کرده است، با این حال دربی حساس و حیثیتی پایتخت باعث شده است استقلالی‌ها فعلاًدندان روی جگر گذاشته‌ و به‌خاطر برخی نارضایتی‌های مالی خبری از اعتصاب و اعتراض از اردوی این باشگاه به گوش نرسد.

آبی‌پوشان که رتبه سومی خود در جدول را تا حد زیادی تثبیت کرده‌اند و از حالا نیم‌سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل آینده برای آنها مسجل شده است، با از دست رفتن شانس قهرمانی لیگ برتر تا پایان فصل تقریبا همین دیدار حساس مقابل پرسپولیس را پیش‌رو دارند که درصورت موفقیت در این مسابقه حدود دو تا سه هفته تا دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال جام‌حذفی زمان باقی می‌ماند تا به این ترتیب استقلالی‌ها بتوانند در این فاصله زمانی تکلیف خود را با باشگاه یکسره کنند.

نکته قابل‌توجه اینکه هفته گذشته خبری منتشر شد که موجبات عصبانیت استقلالی‌ها را در پی داشت مبنی‌بر اینکه این باشگاه مطالبات کادرفنی قبلی یعنی محمود فکری و دستیارانش را تسویه کرده و طبق شنیده‌ها درمجموع حدود ۴میلیارد تومان به حساب آنها واریز شده است. جالب اینکه این قضیه مورد اعتراض زیرپوستی بازیکنان استقلال قرار گرفته تا جایی که آنها در محافل خصوصی اعلام کرده‌اند در برهه زمانی فعلی که مدت‌ها از آخرین پرداختی باشگاه سپری می‌شود این سوال را مطرح کرده‌اند که تسویه‌حساب با کادرفنی قبلی مهم‌تر بود یا پرداختی به بازیکنان فعلی که در شرایط سختی هستند. استقلالی‌ها معتقدند این اقدام باشگاه بیشتر باعث تضعیف روحیه و برهم‌خوردن تمرکزشان در هفته‌های پایانی فصل خصوصا بازی حساس دربی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8881

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.